2012. július 10., kedd

108.

Hát képzeljétek műszakvezető elvtársnéni lettem a CÉGnél. Mert miközben munkát kerestem, előléptettek. Ma a két órán keresztül tartó meeting után adták oda az új névtáblámat. Én meg teljesen meglepődtem, köpni-nyelni nem tudtam, egyáltalán nem számítottam rá. Szerintem az lehetett, hogy az olasz elköpte a hajszagúnak (ezek a főnökeim), hogy kissé nem vagyok megelégedve a visszajelzésükkel. Gondolom az lehetett, hogy összerakták, hogy munkát keresek, mert nincs fizuemelés, és még hülyeségeket is beszélnek nekem. Hát szerződésmódosítással és fizuemeléssel nem fog járni, de legalább több belátásom lesz a részletekbe. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog lecsapódni ez az egyes embereken, mert mindenki irigy. De mindegy, lassan kezdem megtanulni, hogy hiába emberek vagyunk, egy dzsungelben élünk, ahol felzabálja az erős a gyengét, és a kicsi a nagyot. Szóval vagy felszívod magad mint egy hörcsög, és leboxolsz mindenkit aki görénykedik, vagy megesznek reggelire. Meg nem kell mindig azzal törődni, hogy ki mit gondol, úgysem fog mindenki szeretni. És meg kell magad védeni, amikor hülye köcsög emberek parasztkodnak. Pont tegnap oltottam le az egyik okos kollégámat, aztán lementem hozzá, hogy beszéljük meg, én szeretem, ha szemtől szemben vannak a dolgok elintézve, én nem fogok fújtatni a háta mögött. Úgyhogy kerek perec felsoroltam, hogy ez meg ez meg ez nem tetszik. És jó volt, mert ő is elmondta, hogy mi nem tetszik neki. Barátok nem leszünk, nekem az is elég, ha tudja, hogy hozzám ne beszéljen a magas lóról, mert bepöccenek két perc alatt.
Nemsokára olimpia, egyelőre még mindenki csak riogat, hogy mi lesz itt, mekkora tömeg, meg micsoda felhajtás. Én azon aggódok csak, hogy hogyan járok majd dolgozni.

Egy kis móka mára lazításképpen:

http://www.youtube.com/watch?v=AqR39efH2cI


1 megjegyzés: