2012. február 26., vasárnap

89.

Tegnap kigyulladt az egyik lift, így a manager kihívta a tűzoltókat. Azaz nem igazán gyulladt ki, csak a motor égett le, manager néni meg nem akart kockáztatni. A szállodában 3 hen group volt. (lánybúcsús részeg tramplik). Szegény tűzoltó fiúkák. Szerintem a lányok azt hitték, hogy a chippendale fiúk érkeztek meg, mint a szálloda extra szolgáltatása, szóval ahogy meglátták szegényeket, elkezdtek visítani, ölelgették őket és fényképezkedtek. Móni barátnémnak én szervezem a lánybúcsúját, és most bajban vagyok, mert én ilyet nem akarok. Semmi fantáziájuk nincs, többnyire kivakolják magukat, pisilősbaba szerű műszempillát ragasztanak, ami 3 km-ről látszik, hogy mű, felveszik a 26 centis platform magassarkút, amiben nem tudnak járni, vagy férfi nemi szerv alakú lufijuk van, vagy felfújható férfi gumibabát cipelnek, többnyire már a becsekkoláskor részegek , elmennek bulizni, hajnalban vissza, tovább isznak a bárban, majd valamikor felmennek aludni. És mindegyik ilyen. Én valami eredetit akarok. Na majd kitalálom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése