2011. augusztus 14., vasárnap

40.

Kezdek olyan házias lenni, hogy lassan férjhez adom magamat. (amúgy megvan az új indiai kiszemeltem, magas, szélesvállú, jóképű és nagydumás)
Most épp palacsintát sütök, és lesz belőle sajtos-sonkás-szalonnás sütőben sült és nutellás/kakaós/lekváros. Tegnap elhatároztam, hogy megfőzök előre pár napra, így reggel másfél óra alatt összedobtam egy levest, egy pörköltet, főztem hozzá tésztát és még paprikás krumplit is. Nagyon büszke is voltam magamra, kigondoltam, hogy de jó lesz, berakom a mélyhűtőbe, aztán napokig csak ki kell vennem, és megmelegítenem, nem kell főzőcskézni. Igen, csak kedves éhező öcsém, aki repjegyekre, meg bizonyítvány fordíttatásokra (a németországi új élete előkészítésére) költi a lóvéját felfalta mindet és még ebédet is csomagolt belőle. :) De igazából ez nem panasz, szerintem nincs az a nő, akinek ne dagadna a melle, ha a főztjét jóízűen megeszik. Úgyhogy, csak hogy boldog legyen a kis Benőke testvérem, most laktózmentes palacsintával várom haza.
Következő nagy projektem (annyira jó, hogy most ilyen dolgokon kell törni a fejem), hogy találjak egy szoláriumot -ami epés Tibcsi szerint nehéz lesz itt (indiai negyed)- mert Gábor szerint betegesen fehér vagyok, úgy nézek ki mint egy angol lány. öö izé köszi az észrevételt. :) A másik, hogy muszáj lesz diétáznom, mert tegnap az egyik újdonsült barátnőmnél ráálltam a mérlegre, és olyat láttam, hogy majdnem szívinfarktust kaptam. Mennyi lennék, ha nem úsznék heti 4szer?? Bár lehet azért van, már annyira izmos vagyok és ugye mint azt mindenki tudja az izom nehezebb mint a zsír. :) Lassan én leszek Xéna.
Gábor és Tibcsi persze rögtön a -szerintük, ismétlen szerintük- irreális mennyiségű édesség elfogyasztása lehet a bűnös. Mondjuk lehet, bár nem gondoltam volna, hogy a napi egy-két sznikersz, áfonyás muffin nutellával, cadbury pihe-puha csokiroló (szétolvad a nyelveden), karamellás-csokis süti, sajttorta (ja itt lehet kapni kis joghurt méretű tortácskákat is, 3at 1 fontért, hát azt sajnos nem lehet otthagyni)  ekkora gond lenne. A kólából lightot iszom mindig. Szóval úgy döntöttem tegnap, hogy mától, de mivel meg kellett ennem a maradék sütikéket (kaját ugye nem dobunk ki) így valószínű holnaptól kezdem majd csak el. Az a nagy probléma, hogy utálok diétázni, nekem az édesség alapvető élelmiszer. Szóval nehéz lesz, de szeretném, ha a combom egy árnyalattal vékonyabb lenne, a mackóláb annyira nem szexi, meg a helyes kis úszógumimat, ami a csípőmön van két oldalt  (bár az mindig ott van, ha csonti vékony vagyok akkor is) szeretném leredukálni egy kicsit. Nagyon hiányzik a biciklim, az a legjobb sport a világon, főleg a combos-fenekes magyar nőknek. Az a baj, hogy itt nem mernék egyelőre biciklizni, és itt csak a forgalomban lehet. Van szinte mindenhol bicikliút, de az, hogy  mikor melyik irányba kell kis-vagy nagy ívben kanyarodni még nem lenne automatikus, és szerintem csak összekeverném, meg a lámpa is a másik oldalon van, meg ami a legnagyobb bajom, hogy nagyon lopják a bicikliket, több kollégám mondta, hogy spórolni akart a bérleten, így elkezdtek bicajjal járni, de már az első nap ellopták a hotel elől. És a cég nem nagyon akar kedveskedni biciklitároló hellyel, pedig simán elférnénk. Leginkább arra használnám, mint régen, hogy edzeni, úszni, vagy futni menjek vele, ez most itt nagyon hasznos lenne, mert az east ham-i uszoda ahhoz nagyon messze van, hogy gyalog menjek, (legalább 1 óra séta), viszont a buszra meg mindig annyit kell várni, hogy tiszta időpocsékolás. Szóval lehet majd ha hazaugrom kihozom Lendit (ő a kis biciklim).
Elkezdtem angolt tanítani, épp most szedem össze a hozzávalókat a holnapi órámhoz. hát nem egyszerű, de alapvetően rájöttem, hogy ez hasznos lesz nekem is, mert át kell ismételnem az alapokat. De teljesen más beszélni a nyelvet és elmagyarázni, hogy mit miért úgy mondunk. Meg amit már írtam, az az egyik lány, akit tanítok, (nála méretszkedtem) kissé félreértette, hogy mennyit kérek az óráért, így volt egy kis kellemetlenség a végén.
Holnap megint megyek úszni a szexivel.
Ja a munkahelyen most azzal zaklatnak, hogy nem csinálok elég upsellinget. Na dióhéjban ez annyi, hogy több pénzt kell kihúzni a vendégből, mint amennyit korábban szándékozott fizetni. Általában az emberek a foglalást egy sima dupla szobára adják le, így amikor odajönnek, hogy becsekkoljanak, rájuk kell sózni egy jobb szobát, több pénzért, és esetleg egy reggelit is kaphatnak. Na most ezt én nem csinálom két okból. Az egyik, hogy durcás kismalac vagyok, és nem óhajtok a cégnek több pénzt csinálni, miközben ők meg abból csinálnak sportot, hogy hogyan szívassanak meg minél jobban (kezdve a late-early shiftekkel, egészen a baszogatásokig, hogy valamit nem fél óra alatt csinálsz meg, akkor kitör a balhé). A másik oka, hogy még nem vagyok elég magabiztos a szobakiadásokban, mivan, ha eladok egy jobb szobát, aztán meg mégsem tudom odaadni az embernek, mert nem elérhető mégsem annyi napra az a szobatípus mint amennyi ideig marad. Az meg elég érdekes, hogy emberünk álldogál ott, amíg én turkélok percekig a rendszerben, hogy mi elérhető és mi nem. De már látom, hogy rám fognak szállni, mert mindenki (kivéve a köcsög olaszt meg Iluskát) csomó pénzt csinált, én meg nem, miközben már júliusban ment a verseny. Ja mert bizonyám, nyeremény is van, az egyik hotelben lehet elkölteni egy két személyes vacsorát egy üveg borral. :) Fantasztikus, a kollégáink szolgálhatnak ki. Ja és a legmókásabb, hogy nemrég mondták, hogy ha nagyon panaszos valamelyik vendégünk, ajánljunk fel vacsorát akár vagy egy üveg bort, hiszen az nekünk nem kerül sokba. Biztos megint csak cinikus vagyok, de engem ez annyira nem motivál. Most éppen ott tartok, hogy szeretem a munkám, de főleg inkább egy-két kolléga miatt, de nem óhajtok egy tollvonással sem többet tenni, mint amit muszáj. Persze azért ha arról van szó, maradok tovább, segítek mindenben, de ne akarjanak már rávenni, hogy több pénzt is csináljak ilyen nyereményért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése