2011. augusztus 28., vasárnap

43.

Na Algernon eltűnt, vagyis nem tudom mi van vele, lehet már elkezdett oszlani a böhöm szekrény alatt, de pár napja semmi mozgás nincs. Pedig szerintem a méregre azt hitte szotyit raktunk ki neki, mert mindenhol a kék héjat találtuk csak, a belsejéből meg kiette a búzát. Tibcsi még ragacsot is vett, de persze abba nem ment bele, kifejezetten intelligens az egerünk, mivel találtam benne egy két morzsát, szerintem biztos rádobálta, hogy ellenőrizze ragad e.. Egy-két napja lett Algernonból ellenség a szememben, ugye én voltam aki állandóan állatvédtem. De kedves szeretteim ismernek, tudták hogyan kell megváltoztatni a véleményemet, így rákerestek az egerek által terjesztett betegségekre, első helyen a fertőző agyhártyagyulladás állt. Hát mondanom sem kell, azonnal véget ért barátságunk.
Na tegnap a k olasz jól megszívta, ő volt a duty manager, és amit el lehet képzelni probléma előkerült. De tényleg az élet a legjobb meseíró -ez a közhely igaz- mert ilyen ótvar szívatást nem lehet kitalálni.
Na az első, hogy a  concierge összecserélt két csomagot, véletlenül rosszat adott oda a távozó vendégnek, aki szépen elment a reptérre, becsekkolta nem a saját bőröndjét, és várt a váróban. Közben a kollégák rájöttek a cserére, mert a szobára váró, bőröndjét nálunk hagyó érkező vendégek visszaértek a szállodába, hogy megkapják a szobakulcsot, és a bőröndöt. Na ekkor döbbentek rá concierge-ék, hogy mi van, így elkezdtek a reptérre telefonálni, a vendégnek meg azt mondtuk, hogy a csomagjuk be lett zárva a csomagszobába, és az egyik már hazatért kolléga véletlenül elvitte a kulcsot magával. Na persze azért őket sem ejtették a fejükre, panaszkodtak, hogy nem hiszik, hogy csak az övék lett bezárva, meg mindenük ott van, panaszt fognak tenni, 5 csillagos szállodában ilyen előfordul... stb.. Nem tudom, hogy mi lett a vége, szerintem a ma reggeles duty managernek sem lesz könnyű dolga.
A másik, hogy az egyik hen group (lánybúcsús csoport) rendelt vacsorát, csirkecombot, és a shéf nem csekkolta a kaját, így kiment úgy, hogy nyers volt belül, de nem kicsit, még a vér is folyt belőle. Erre Miss Duty Manager (na ez a baj, hogy ripsz-ropsz managert csináltak mindenkiből, úgy, hogy nincsenek trénelve rá) mondta sorry, és hogy adunk ingyen piát. Na mondanom sem kell, hogy az alkoholistáknak rögtön felcsillant a szemük, dupla gin, whiskey, vodka... Na a bárosok meg mondták, hogy bicsi-bocsi de rövidet nem adhatunk ingyenbe. Aztán elmentünk egy sörre munka után, és mondták, hogy egy jó manager ezt úgy kezeli, hogy először is bocsánatot kér, majd felajánl egy kis salátát vagy előételt ingyenbe, és megcsináltatja a kaját megint, nem ötleteket ad nekik arra, hogy mit lehet lehúzni a hotelból ingyen. Most hogy ennek mi lett a vége pontosan, azt nem tudom, de amint kiderítettem, megosztom. :) MA meg beszélni akarok Iluskával az olaszról, mert tegnap már oda jutottunk, hogy odacsettintett nekem, hogy figyeljek, (lábhoz Bodri, lábhoz!) meg a másik, hogy szinte mindent én csináltam a recin, mert egy új lánnyal voltunk ketten, közben felajánlottam, hogy a bankinget is megcsinálom, mert láttam senkinek sem lesz ideje rá, így az új lánynak megtanítottam egy dolgot, hogy addig azt csinálja ő. Vétett egy hibát, erre mit kapok az olasztól, hogy legközelebb ha megkérem, hogy csináljon meg valamit helyettem, akkor magyarázzam el pontosan hogy mit kell csinálni.. Hát néztem egyet, hogy basszus ez nem is érzi, hogy mekkora egy kretén, de mivel nem szerettem volna az ő szintjére lesüllyedni, ezért annyit válaszoltam, hogy elmagyaráztam pontosan, de mivel először csinálja egyedül, előfordulhat, hogy hibát vét. Nem is válaszolt semmit, szerintem el sem jut az agyáig. Szóval kissé túllőtt a célon, és igazából most akarom bemártani, amikor amúgy is mindenkinek tele a töke vele, most érdemes belerúgni. (Micsoda egy tiszta lelkem van nekem..:)) A bárosok is panaszkodtak rá, hogy nem való a vendéglátásba, mert nem bírja az olaszságát levetkőzni, hadonászik miközben a vendéggel beszél, nagyon hangos, mindent egy ordító hangszínben mond. Szóval majd meglátom mi lesz, legfeljebb utálni fog, de nem hiszem, hogy túl nagy különbség lenne a viszonyunkban, meg azért úgy vagyok a dologgal, hogy van egy szint amin túl nem szabad hagyni fajulni a dolgokat. Legközelebb majd biztos füttyentene, hogy figyeljek. És tényleg nem érzi, hogy ez gáz, mert a barátjával is így beszél a telefonban, hallottam, de az mindegy, a gyerek vele akar lenni, én meg nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése