2011. augusztus 10., szerda

39.

Szerintem ez a zavargásos ügy egy picit el van túlozva. Ok tényleg gyújtogattak, meg törtek be ablakokat, meg raboltak, de pont azon gondolkodtam, hogy otthon minden Fradi-Újpest meccs után ez van. Ja és a rendőrök nem 3 nap után vetik be a vízágyút, meg állnak és néznek, hogy mi legyen, hanem rögtön ütnek meg oszlatnak. Szerintem Borsod megyéből kellett volna a Scotland Yardnak rendőröket kérni, szerintem ők két óra alatt lerendezték volna a felkelőket. Meg arról is beszéltem egy-két kollégámmal, hogy azért aki angol létére Londonban nem kap állást, az nem akar dolgozni. Nekem ne mondják, hogy az a legszegényebb negyed és ezért kezdtek fosztogatni. Ha randalírozni van ereje, akkor menjen hamburgert sütni, itt ha minimál bért keresel is, meg tudsz élni belőle, csak persze fárasztó melózni. Vagy az is jó lenne, ha társadalmi munkát kapnának, szedjenek szemetet az utcáról, azt mindjárt el lesznek foglalva egész nyárra. Jaj és most a csapból is ez folyik, napjában 15en kérdezik meg, hogy biztonságban vagy-e. Igazából jó szokásom szerint nem hallgattam híreket, így kb a második nap kapcsolódtam be, hogy egyáltalán van valami itt nálunk, (mondjuk ezt is otthonról tudtam meg, mikor kérdezték, hogy a felkelés ugye nem érint..) De mivel most délelőttös vagyok, hajnalban megyek be, és délután miután hazaérek csak a nyálamat folyatom, nem megyek sehova, így nem is voltam veszélyben. Gábor volt estis, mondta, hogy csuklyás kisgyerekek szaladgáltak mindenfelé, meg tele volt az utcánk rendőrrel. Na ezért másnap (tudom morbid) de katasztrófa turistát játszottam, és direkt busszal mentem haza, ami a városon keresztül megy, hátha látok valamit. Gábornak azt mondtam, azért nem megyek metróval, mert jöttek a hírek, hogy le van zárva egy-két állomás, és nem akarok lent ragadni a szardíniás dobozban. (szóval csak félhazugság volt.) És semmi. De tényleg, minden a megszokott rendben ment, sőt még dugóba sem kerültünk. Semmi tűz, csuklya, semmi. Annyi volt, hogy az egyik pub nálunk épp bedeszkázta az összes ablakát, gondolom nem akarta megvárni míg betörik.
Ok azért nagy a szám, mert annyira közel azért nem akarnék menni, hogy megsérüljek, meg a robbantást sem szeretném, csak igazán láthattam volna egy-két szaladgáló őrültet. Na mindegy, összefoglalva, szerintem kezd lecsengeni. Most épp az önkéntes takarítóbrigádokat szervezik, olyan felkiáltásokkal, hogy kitakarítjuk a hazánkat, legyen megint rend és tisztaság (mintha London annyira tiszta lenne amúgy).. Aztán gondolom majd ha végeztek egymás nyakába borul az össze takinéni, hogy na megcsináltuk. Na cinikus vagyok megint.. :)

A kedves munkahely. Rájöttem, hogy elmebeteg mazochista állatok dolgoznak itt, így most elkezdtem gondolkodni, hogy felmondjak e vagy csak kérjem át magam kisebb szállodába. Azt érzem, hogy abból csinálnak sportot, hogy hogyan találjanak ki újabbnál újabb szívatásokat az alkalmazottaknak. Ja meg, hogy 6 főnök jut 3 recepciósra. :) Mindenki kap valami jól hangzó titulust, és úgy feszítenek a kinevezés után, mintha legalábbis miniszterelnökök lennének. Ja és valahogy a legtöbb miután megkapta az új nevét úgy érzi, hogy nem nagyon kell dolgoznia, és csak keringenek körbe körbe (tisztelet a kivételnek). Így előfordul, hogy csak 1 ember áll a pultban, az is a szerencsétlen recis. Erre kitalálták, hogy amikor a kajaszünet van, akkor nem mehetünk le enni, mert sokan épp 6-8 között csekkolnak be, és akkor mindenkinek pultban kell lennie. A legújabb pedig, hogy a bankinget, ami egy nem bonyolult feladat, csak a nap folyamán összegyült kb 50 bankkártyás fizetési bizonylatot kell összesíteni és kasszát számolni, nem lehet félreülve csinálni, hanem a pultban kell, (nem ám egy-két majmot kéne rávenni, hogy dolgozzon.) miközben ugye emberek jönnek, telefon csörög, tehát 5 percenként ki vagy zökkentve, és persze legyen kész időben és ne hibázz, mert így akarják elkerülni, hogy üres legyen a reci.
Ja mert ez a másik, hogy mindennek időben gyorsan-gyorsan meg kell lenni, így az összes már beidomított főnök erre veri a nyálát, hogy legyél kész hamar, és ott lihegnek a nyakadban. Ezzel reggelente azt érjük el, hogy kb 1-re minden megvan, majd hangosan sóhajtoznak, hogy de unalmas. (kész..:)) Hát én többnyire felveszem a pléhpofát, és csinálom ahogy tudom. Legutóbb fél órával a szadista Iluska által kitűzött időpont után végeztem, így azzal büntetett, hogy nem szólt hozzám a shift végéig és szigorúan nézett. Na most ha álmos és fáradt vagy, azért akkor nem mindig megy ez az egyik fülemen be, a másikon ki hozzáállás. Szóval most felmondani nem tudok, és nem akarok egyrészt a szabadságaim miatt, másrészt meg anyagilag sem engedhetem meg, hogy esetleg nem kapok pénzt egy két hétig. Viszont azt sem akarom, hogy kisebb szállodába megyek, és esetleg nem tetszik, és akkor meg már tényleg csak felmondani tudok. Szóval egyelőre kivárok.

Kis családom egyik része is meglátogatott, hoztak egy kis hazai ezt-azt, meg jó volt, mert szabin is voltam, úgyhogy sokat aludtam, meg legalább megnéztem Londonból kicsit többet is mint a Picadilly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése