2012. április 22., vasárnap

99.

Moncsóka megérkezett. Tűsarkúban, vörös körmökkel színben vele harmonizáló bőrönddel, egy igazi nő tudja hogyan kell utazni -imádom! :)
Azóta pörgünk, most épp lent mosogat (nagyon helyes). Ma megtanulunk közlekedni, összerakjuk a programot, nekem sajnos dolgoznom kell, úgyhogy lehet Tibcsus pesztrálja majd, ja mert már összebarizott mindenkivel a házban. Szóval mókás egy hetünk lesz, már érzem, és nagyon örülök, hogy itt van!!

És annyi meglepit kaptam! Túróruddancsot, meg retro csokit -eperjó meg bohóc meg autós meg ilyenek, meg bizsut, meg bolerot, meg smink készletet, meg amit az otthoniak küldtek. Szóval nekem most szülinap van. :)

Ja amúgy egy főnixmadár vagyok, feltámadtam poraimból, megtörölgettem kisírt szememet, kifújtam a nózimat, és mint mindig felszívtam magam, hogy na majd én megmutatom mire vagyok képes, és aztán azt majd jól ledugom a menedzsment torkán, mint a nokedlit. De majd beszámolok, mert persze A B C terv már kész van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése