2012. június 23., szombat

105.

Csak egy-két szösszenet.

Ma a buszok sztrájkoltak Londonban. Azaz buszvezetők. Mert miért is ne, mittudomén mi a nyavalya bajuk van, de ők sztrájkolnak. Ez akkor jó, amikor későn végzel, és nem tudod hogyan juss haza a metrótól. Azért nem annyira jó hazasétálni, busszal is 20 perc, meg amúgy is éjfélkor bóklászni nem a legjobb ötlet. Ma a pubban dolgoztam, és azt már írtam korábban, hogy nem nagyon szoktam borravalót kapni. De ma különleges nap volt, mert majdnem 8 fontot kaptam. De mivel nem volt busz, ezért kis fekete taxival mentem haza 10 fontért (6 perces út).  Először kicsit bosszús voltam, hogy végre egyszer kapok plusz pénzt, erre el is költhetem taxira, de aztán megfordítottam a dolgot, hogy de jó, hogy kaptam ma pénzt, így volt miből fizetnem. :) K.rvára pozitívan gondolkodom már. :)

A másik, hogy Imolával megtörtént a lehető leggusztustalanabb dolog a világon. (Lehet megöl, mert ezt megosztottam, de majd ráveszem őt is a pozitív gondolkodásra, hogy inkább nézze úgy, hogy milyen jó, hogy aktív résztvevője lehet egy világsikerű blognak.) Szóval kissé felszaporodtak a csigák itten minálunk házunktáján. Vegyesen normális, és perverz mutogatós-csigák (meztelencsigák). És egyik este kiment a drágám cigizni egy szál köntösben a lámpát rest volt felkapcsolni, így amikor letette megfáradt fenekét a kőre, hát nem félrelibbent az a köntös, és telibecsapta a kis popiját egy csiga?! Egy meztelencsiga?! WÁHÁHÁHÁHÁ!!!!! MUHAHAHAHA! Beleült egy csigába!!! :D:D Hát mondta, hogy Rubint Rékát megszégyenítő gyorsasággal ugrott fel a mélyguggolásból, hogy a kis pacát lemossa magáról. :)

Abbahagytam a fogyókúrát örökre. Minden egyes fajtáját. Nem nekem való. Mindegyiktól csak hízok. Most a legutóbbi nem eszünk szénhidrátot és futunk mindennap módszer elkezdett hatni, de amikor már nem tudom hanyadik nap ettem tojást joghurttal, meg szalámit sonkával kissé besokalltam, és tartottam egy három napos szénhidrát fiesztát. Jött minden ami szem-szájnak ingere: pizza, sütike, fagyika, kekszecske, ropi, tészta, csoki, kenyér, mazsolás pogácsa, és még amit találtam. Szóval most van egy másik módszer, ami nem fogyókúra, mától azt csinálom, majd visszatérek az eredmények és a módszer bemutatására pár hét múlva, ha használ. Ha nem, akkor először puffancsként, majd kövérként élem az életemet. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése