2012. június 30., szombat

106.

Újabb területet találtam, amivel szórakoztathatlak titeket. Méghozzá az álláskeresés Londonban. Mert hogy eljött az a szent pillanat amikor is elhagyom a CÉGet és újabb vizekre evezek.
Történt ugyanis, hogy volt egy újabb kedves beszélgetésem a főnökömmel, ez most már a litvánnal. Ugye az előzmény az az volt, hogy kapjam össze magam, és akkor majd lesz itt előléptetés. Én meg ugye miután összekapartam a sértett önérzetemet, felszívtam magam mint egy pocok, hogy namajdénmegmutatom, és igazából meg kell mondjam, hogy jó úton haladok, határozottabb vagyok, határozottabban beszélek, hangot adtam annak, hogy mit csináltam meg, szóval próbálok láthatóbb lenni. Sőt még egy új blézert is vettem a magasboltban, ami végre olyan mintha rám szabták volna, és normálisan nézek ki benne. Erre az az agyonápolt Mrs Haj -és Szájszag litván K managernek az a visszajelzése, hogy jól haladok és majd pár hónapon belül előléptetnek supervisornak.. Pár hónap múlva.. Az olasz meg azzal jön, hogy nem mindig csak 8 órát kéne maradnom, de nézzem kínosan, hogy csak annyit legyek itt. Na mikor ezt mondta először azt hittem megborítom, vagy legalábbis olyan csattanós pofont keverek le neki, hogy lerepül a szemüvege, de csak annyit mondtam neki, hogy tudod mit, nézd meg a ki és becsekkolásaimat (ja mert itt ujjlenyomatos rendszer van, tehát helyetted senki nem csekkol ki, hacsak le nem vágod a kezed és odaadd neki) és nézze meg hányszor volt olyan, hogy én pont 8 órát töltöttem itt. elmondtam, hogy nekem van magánéletem, így amíg dolgozom, addig adom a 100 százalékot, de ha befejeztem a munkámat akkor mennék a dolgomra. És hogy soha nem megyek már haza úgy, főleg az utóbbi időben kínosan ügyelek arra, hogy mindent pontosan befejezzek, és tudassam a nagyérdeművel, hogy megcsináltam a feladatom, úgyhogy mennék haza. Csak mindezt nem túl hangosan teszem. És azt is elmondtam, hogy ennél én már nem leszek keményebb, így is eléggé megváltoztam, nem fogom feladni a személyiségemet. Amúgy aztán kibújt a szög a zsákból, a spanyol nyaralás fáj mindenkinek, mert az olasz azt mondta, hogy ő biztos nem engedne el ha rajta múlna, a Stellina mehet, de egy shift leadernek nem lehet ugyanakkor mert ha gebasz van, akkor engem hívnak vissza (ja mert shift leader vagy, amikor nyaralni akarsz menni..) Meg felhozta, hogy én mindig szabadnapot kérek péntekre,  és ez nem vall rugalmasságra. Mert hogy ne sírjon a szám, ha nem kapom meg. Mondtam neki, hogy volt már olyan, hogy valamit nem kaptam meg, és nem sírt a szám, olyan is volt, hogy valaki helyett maradtam dolgozni. Hihetetlen, komolyan ez az egész banda.
Amúgy tudjátok mi a bajuk? Én rájöttem. És most az újonnan kifejlesztett magabiztosságom és szerénységem fog belőlem beszélni:
az, hogy szép és okos vagyok, kedves, szeretnek a többiek, és népszerű vagyok, és nyaralást tervezek, amiben mindenki benne akarna lenni, de mivel nem lehetnek, ezért keresztbe tesznek. De nem tudják, hogy engem ezek a dolgok nem hatnak meg, lepereg az utálat és rosszindulat. Ugye ezt ti is így látjátok? :) Reméljük nem szólom el , mert leírtam mindezt. :)

Átgondoltam ezt a két beszélgetést és feltettem a kérdést, hogy ha mindez mondjuk egy nagyon kedves barátommal történne, akkor mit mondanék neki. És arra jutottam, hogy azt, hogy keress másik melót. Minek feszengjek tovább, pitizzek, hogy talán előléptessenek pár hónap múlva, a fizumat amúgy sem emelik meg.
Szóval elkezdtem pályázgatni hotelekbe, meg irodai recepciósnak. Ma voltam is egy ügynökségnél, ki kellett fényeznem magam, kosztümbe kellett mennem a regisztrációra. A nő normális volt, kb 15 percet voltam ott, ezalatt almondta, hogy figyu én mindig őszinte vagyok a jelöltekkel, szóval két dolog. Egy, ne hümmögj ha egyetértesz azzal amit mondok, mert idegesítő, azaz ne adjak ki semmi hangot, kettő, az összes hajszálamat simítsam hátra, mert a cégek sokat fizetnek a recepciósnak, de csak ha 5 csillagos légitársaság színvonalon reprezentálom magam. Tehát ha interjúra megyek, akkor kéretszkedjek be a mosdóba és ellenőrizzem a hajam, egy szál se csússzon ki. Ezért utaztam oda egy órát, majd haza egy órát, hogy ezt megtudjam. Meg mondta, hogy gondoljam át, hogy mit szeretnék, mert az irodai recepció jól fizet, de ők konkrétan csak arra keresnek embert, hogy üdvözölje a belépő vendégeket és felvegye a telefont. Semmi, de semmi más. Mondta, ha hotelből jövök, ami nagyon pörgős, lehet nem bírnám ezt az unalmat. Nem tudom, mert a pénz vonzó, évi 5-6 ezer fonttal több mint most, de hogy én körmöt reszeljek 8 órában, és a hajamat csekkoljam a tükörben, hogy minden szál a megfelelő irányba simul, hát lehet sunyiban felmosnám a lobbyt, vagy lenyírnám a füvet, csak hogy teljen az idő.
Remélem hotelekből is hívnak majd, beadtam már jó pár helyre a jelentkezésemet, de pár napnak el kell telnie mire keresnek ha megfelelsz, de max két hét, mert ha addig nem akkor nem is fognak.

Lehet szurkolni, hogy találjak egy olyan helyet, ahol akkor is látják az értékeimet, ha nem ugrálok egy világító táblával a kezemben rajta az összes érdememmel mint egy majom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése