2011. július 9., szombat

33.

Szerintetek van net otthon? És most onnan írok? Nem, nincs.
Mert hát az volt, hogy még 4én is felhívta Tibcsi az üfszolit, hogy ugye jöttök holnap, és igen mondták jönnek, majd ötödikén nagy kuss, senki nem jött, amikor felhítuk hogy mi van, akkor meg azt mondták, hogy az egész előfizetés törölve lett. Szerintem amúgy Tibcsinek már több profilja van bent, és gondolom mindig másik kerül elő amikor betelefonál, mert másképp hogy mondhatnak minden alkalommal egymásnak teljesen ellentmondó infokat. Szóval most ott tartunk, hogy 18án jönnek ki. De őszintén én már feladtam, most azon gondolkodom, hogy bemegyek a Vodába és veszek egy feltöltős mobilnetet ha esetleg közben lesz rendes net, akkor nem teszek rá pénzt többet. Így most ismét a közeli mekiben ülök, iszom a papírízű kávét, és próbálom nem észrevenni a melletem lévő asztalnál ülő engem hesszelő sebhelyesarcú feketét, aki folyamatosan beszélni akarna hozzám, az sem zavarja, hogy zenét hallgatok. Amúgy ez egy remek kérdés, miért van az, hogy ezeket a hentes kinézetű kissé ápolatlan férfiakat vonzom mostanában???

Egy helyen dolgozom Brigivel a gimnáziumi legjobb barátnőmmel, már 10 éve nem találkoztunk. (tök durva, hogy már mondhatok ilyet, hogy 10 éve nem találkoztunk, és akkor nem óvodás voltam. Tényleg nem lehet megszokni, hogy telik az idő, és gondolom ez csak rosszabb lesz..) Épp péntek reggel volt, amikor pisilni nincs idő, egyszer csak megjelent a recipultnál, hirtelen azt sem tudtam, mit mondjak. :) Egyelőre takarítani vették fel, de szerintem hamar átteszik a bárba vagy a z étterembe, mert jól néz ki és angolja is van. Már találkoztunk is, és nagy vonalban átbeszéltük kivel mi történt.

Nem tudom mi van az emberekkel, de megtalál mindenki. Az uszodában egy idős pár, hogy tanítsam őket is úszni, mert nekik az én módszerem tetszik, nem a hivatalos. Gábor szerint azért, mert én bementem a szexivel a vízbe, és ott mutattam meg hogy kell csinálni, és valszínű a férjnek ez tetszett (de szerintem Gábor rosszindulatú) itt kint meg nem nyúlhatsz hozzá a tanítványhoz, csak kintről oktathatod, nehogy feljelentsen, hogy fogdostad tanítás címszó alatt. Hát a szexi nyugodtan feljelenthetne, mert kihasználtam a lehetőséget.. :D És azóta is akárhányszor megyek, mindig megtalálnak, csak az a bajom, hogy ez nem legális itt, meg nem tudom hogy lenne rá időm. A másik, két takarító kolléganőm, hogy tanítsam őket angolra. Mindketten jól járunk, gondolkodjam rajta. Hát azt talán bevállalom, bár mondtam nekik, hogy más beszélni és más tanítani, meg ugye mennyit kérjek, mert itt senki nem keres jól, és én nem akarok senkit lehúzni pénzzel, de hidegfejű öcsém lehűtött, hogy nem kell ezt annyira nézni, mert én szolgáltatok, és az időmet meg a tudásomat adom el, azt nézzem. Meglátom majd.

A munkahely. Ha valaha lesz cégem, akkor kizárólag indiaiakat és németeket fogok alkalmazni, meg a jófajta magyarokat. Az indiaiak okosak, szorgalmasak, és soha nem panaszkodnak. A németek pontosak, szigorúak, de igazságosak, és ha munka van, akkor arra fókuszálnak. A jófajta a magyarokat meg szeretjük. :)
Sajnálom, de a lengyelekből kissé elegem van, hülye panaszkodó, mártírkodó népség. A kis Monikat meg szerintem le fogom ütni. Kis csendes halk szavú, de olyan éles nyelve van, hogy néha csak pislogok, hogy mire fel. A kedves beszólásai. Megint jön egy új recepciós, utánam már a harmadik, kiváncsi vagyok hány nap után mondd majd fel. Kérdeztem milyen nemzetiségű, erre megszólal nem tudja, és ne vegyem rossz néven, de reméli nem magyar.. Erre megkérdezem, hogy mégis mi a bajod a magyarokkal de azt mondta semmi, csak túl sok van belőlük itt. Jah mondtam itt igen, de ha nem a hotelt nézed, ott meg a lengyelekből van sok. (Lassan az angol mellett lengyelül is kiírnak mindent a boltokra). Egy másik korábban volt, mesélt egy lányról és mondta rögtön tudta, hogy magyar mert olyan nagy feneke volt. Nahát itt a torkomon akadt a falat, mert anno az idomtalan írek is ezt mondták rám, hogy a magyarok kismellűek és nagy fenekűek, de ez nem igaz, nekünk van normális alakunk és Monika amúgy is olyan mint egy girhes vizihulla (néha a színe is olyan). Meg a céggel kapcsolatban, hogy itt csak azokat az embereket tűrik meg, akik mint a bólogatójános csinálják a dolgukat. Hát ugye mivel én is itt dolgozom, ezen is csak néztem egy nagyot. De mindegy, nem erőltetem a jóbanlevést vele. Magda a másik, ő legalább kedves velem, de vele akkor kapunk össze, amikor nem lázadok hangosan (de én kerek perec megmondtam neki, hogy nem fogok és én más módszerekkel dolgozom). vele az a fárasztó, hogy mindig panaszkodik valamiért, pl hogy a managerek nem segítenek a munkában - mondjuk az vicces, hogy recepciósból konkrétan 4 van velem együtt a többi 10 valamilyen manager, és sokan tényleg nem segítenek- de ilyenkor sem az a megoldás, hogy nyíltan nekik támadsz, senki nem szereti ha a szemébe mondják, hogy nem dolgozol. Én általában csinálom mint a güzü a dolgomat, amit látnak is, így nekem segítenek, megköszönik amikor megcsinálok valamit (ami ugye nem szorgalmi feladat lett volna, hanem meg kellett csinálni), meg elhülyéskedünk, tegnap is csomót röhögtem, szerencsére csak pasikkal dolgoztam együtt, szóval ha a két csaj nincs ott egész jól elvagyok. Holnap megyek moziba Dzsordzsival a transformerst nézzük meg 3Dben. Elvileg azért, mert valami elintéznivalója volt, így bevállaltam egy late-early shiftet (ilyenkor egyik nap délutános vagy este 11ig, másik nap reggeles vagy és 7re kell menni. Fincsi volt) és mondtam neki, hogy ez egy mozijegy +kukorica+kóla-ba fog kerülni. :) Na azóta Iluska rápörgött a témára, hogy mi egy pár vagyunk/leszünk, és telekürtölte vele a szállodát, de hagyom hagy játsszon.
Nem tudom, hogy írtam e de mégis kedvelem az új managert, mert külön csináltatott nekem blézert, mert a konfekciónak túl rövid volt az ujja, és mondtam utálja, hogy nem nézek ki rendesen. :)

Rájöttem, hogy itt fogok végre megtanulni rendesen főzni, mert itt senki nem csinálja meg helyettem. :)
A következő fogás a csülkös bableves lesz. :)
És találtam tejfölt is, British sour cream címszó alatt, tényleg olyan íze van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése