2011. július 22., péntek

37.

Nem tudom mi a rák van, de hibát hibára halmozok, tegnap volt a legjobb napom.. Nem is nagyon akarok ma bemenni dolgozni, nincs kedvem megint a lebaszcsizást hallgatni. Amúgy is gondolkodtam, hogy inkább concierge leszek, de sajna nem lehetek mert lány vagyok. Hát igen, róluk még nem írtam, pedig szerintem az egyik legjobb meló a szállodában. Concierge magyarul londiner, bár ők nem csak csomagokat cipelnek, hanem igazából a jolly jokerek. Taxit fognak, jegyet foglalnak, árulnak színházba, moziba, városnéző buszra. Ezenkívül, ha bármi nyomora van a vendégnek, pl: nem tudja bekapcsolni a TVt (van pár neandervölgyi), túl hideg/meleg a víz a zuhanyban, vagy egyéb apróságok, akkor concierge megy, és megoldja. És hát ami a lényeg, hogy nem kevés borravalót akasztanak le ezért. Többnyire egy hónap alatt a fizetésüket megkeresik még egyszer. Ehhez a munkához azért kellenek adottságok, legjobb, ha fiatal, feszes fenekű és széles vállú fiú vagy, aki mindemellett kedves és segítőkész, és alkalomadtán hajlandó együtt aludni a K vendéggel. Ha esetleg külsőleg nem bánt veled kegyesen a természet, mint pl nálunk a főconcierge (akit amúgy imádok, ő szerválta a tortámat, és aki egyötven magas, és a kollégái elnevezték Puppy-nak, (kiskutya) mert egyrészt akkora, másrészt mindig felalá szaladgál és tényleg olyan csaholós, kutyaszerű) szóval ha csúnya kis izé vagy, akkor jó ha alázatos, szeretek segíteni természeted van. És ő ilyen, beszél 3 nyelven, és mindig nagyon kedves, a vendégek is imádják, úgyhogy szerintem eszméletlen manit akaszthat le, legutóbb jött, hogy ma jó kedve van, mert egy vendég adott neki 80 font borravalót. (csekély 2 napig dolgozok azért a pénzért). Ja és persze a jóképű conciergek magyar fiúk. :) Szóval tegnap amikor már végképp tele volt a hócipőm mindennel, mondtam az egyiknek, hogy szívesen leszek inkább concierge. Alapvetően nincs rajtuk felelősség, elég erős vagyok, meg amúgy is csak gurulós bőröndöket kell cipelni, ha muszáj, akkor TVt is szerelek, kedves is vagyok, és az én fenekem is feszes. ;)
Gábor most hívott, hogy keresnek asszisztenst az egyik kirendeltségükbe, akarok-e menni, ha igen akkor szól, hogy hívjanak be interjúzni, mert jobb pénz, és szabad hétvége. De őszintén én nem vágyom vissza az irodába. Írtam neki, hogy küldje el az email címet, szólok Magdának, hogy jelentkezzen. Magda mondta, hogy gondolkodhatok még abban is, hogy étteremben leszek recepciós, könnyebb meló, és sokkal jobb pénz, ott pedig rendezvényszervezőként lehet előrébb lépni. Egyelőre nem tudom, az az igazság, hogy szeretek a hotelben lenni, csak az olasz meg az Ilus kissé nehéz eset. Olyanok mint két zsíros mócsing. Bár lehet, ha nem lennének ott, akkor meg unalmas lenne az élet.
ehh...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése