2011. július 21., csütörtök

36.

Hát 28 éves lettem tegnap, igazából olyan mint 27-nek lenni. Volt tortám a munkahelyen, teljesen meglepi volt, a főconcierge mikor megtudta hogy ma van, kiment és vett tortát, gyertyával, meg sütit, és felköszöntöttek. Igazából nagyon meghatódtam, mert egyáltalán nem számítottam rá, itt nem szokás ünnepelni a munkahelyen. Aztán mikor hazajöttem a kis drága öcsikém is szervált egy tortát, (igaz gyertya nélkül), meg Magda is hozott csokit nekem, úgyhogy igazán jó szülinap volt.
Bár nem indult túl jól, rájöttem, hogy szerintem én szeretem büntetni magam, vagy csak ennyire béna vagyok. Pár hete leestem itthon a lépcsőről, tiszta kék-zöld folt lettem, meg a könyökömről lehúztam a bőrt, na az végre begyógyult, erre tegnap ahogy ülök le az étkezőasztalhoz, elfelejtettem, hogy van egy rohadék kiálló csavar a lábában, úgyhogy sikerült beleütnöm a térdemet, de úgy, hogy nem tudtam sírjak, hányjak, vagy csak haljak meg egyszerűen. Most is éppen hideg borogatás van rajta, nem is tudtam uszizni menni, úgy voltam vele, talán jobb nem mozgatni most.
Aztán mikor bementem dolgozni, Iluskából is előjött a harmadosztály, az hagyján, hogy azóta is azt próbálja kideríteni, hogy kivel találkoztam, de úgy, hogy odamegy az áldozatához, és azt mondja neki, hogy Gabriella mondta, hogy találkozgattok. Tényleg, és mióta? Na szegény srácok meg néznek, hogy mi van? Tiszta kellemetlen, de szerencsére ismeri Iluskát mindenki. Aztán megkaptuk a beosztást, és láttam, hogy nem tette bele a szabadságomat. Kérdezem, hogy mi van, erre ilyen köcsög stílusban foghegyről odaveti, hogyha ideadtad volna a szabi papírt benne lenne. Mondom neki miután vettem egy mély levegőt, hogy Ilona alá is írtad, tehát odaadtam. Erre megint, ha ideadtad volna benne lenne, aztán meg talán ha most ideadnád, meg is nézném. Aztán persze odajött, hogy igen, ő nézte el, meg elkezdett viccelődni, de igazából nekem ez már sok volt. Miért kell az emberrel ilyen stílusban beszélni, mintha ajándék lenne a szabadság? Így is csak 20 nap egy évben. Szóval nem is bánom, hogy nem kell mennem egy ideig dolgozni majd, mert kezd elfogyni a türelmem. Most már csak 3 recepciós van, Magda, Dzsordzs és én, Magda is felmond nemsokára, már én is mondtam neki, hogy menjen, akkor is, ha nincs más melója, mert olyan stílusban beszélnek vele, hogy tegnap az már nekem is sok volt. Szegény el is sírta magát, meg kinyomtatta a felmondó papírt, hogy kitölti, aztán a megfelelő időpontban odaadja. Nem lenne itt rossz dolgozni, szeretem is, csak ez a pletykálkodás, mert ez az óvodás szurka-piszka nekem elég új, eddig nem dolgoztam együtt ilyenekkel. Meg azért nehéz kezelni Ilus perverz stílusát, pl ma jön egy új recepciós, végre fiú, őt talán nem csinálják ki, mert nem kell rá féltékenynek lenni, de Ilus már odajött hozzám, hogy jön egy új indiai recepciós, friss hús neked. :) kész. Remélem ma mikor bejön szegény gyerek az első napján, nem ez lesz az első, amit Ilus odalök neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése