2011. július 10., vasárnap

34.

Na elmentünk moziba Dzsordzsival, a film felejthető volt, szerencsére Dzs nem gondolta úgy, hogy ez egy randi, de természetesen a szexibe bele kellett futnunk.. Épp ment dolgozni, mi meg a bankautomata mellett álltunk, és kérdezte, megyünk a randinkra? Én csak mosolyogtam, nem válaszoltam, de szegény Dzs teljesen összeomlott, olyan zavarba jött.
Ami jó volt, hogy a 3D szemüveget megtarthattad, bár nem tudom mit fogok vele csinálni, az angolt alig értettem, mert vagy a gépek hörögtek, vagy a gépek csörömpölését próbálták túlkiabálni, vagy hangosan ropogtattam a kukoricát, így annyira nem is értettem, hogy mi volt a film lényege, bár a Transformerst nem is a mondanivaló mélysége miatt szeretjük. De Dzs mondta, hogy szerinte nem az angollal volt a baj, hanem nem volt tiszta, hogy mi a sztori.
Szegényre teljesen rászállt Iluska, egy kicsit túl is lőtt a célon, mert elmondta mindenkinek, hogy Dzsnek még soha nem volt barátnője, milyen tiszta és ártatlan fiú.. Dzsordzsi mondta azt hitte elsüllyed. :) Meg most a vizájával is gondok vannak, azt mondta ki akarják kicsit pucolni az indiaiakat az országból, így munkavízumot jövő évtől nem adnak, így ha befejezi az egyetemet haza kell mennie. Mondtam házasodjon meg gyorsan, de nála ez nem vicc, mert az csalás lenne, vizáért nem venne el senkit. Amúgy is mondta, hogy az anyukája már kérdezte talált e magának európai barátnőt, de nem biztos benne, hogy jó lenne ha más kultúrából választana magának feleséget, mert neki a család nagyon fontos, és olyan valaki kell neki, akinek ugyanolyan fontosak a szülők és a család, mert ő nem akarja otthonba küldeni őket. Meg kissé ki volt megint akadva az olaszra, mondta nem is tudja elképzelni mi lenne a nővel, ha az ő országában kiabálna egy így egy férfival, teljesen elképzelhetetlen. Na rögtön meg is kérdeztem, hogy azért a nőknek van joga dolgozni meg tanulni, vagy elnyomásban vannak, de mondta persze ugyanolyan jogok vannak. Azért lehet az kéne, hogy az olaszt elküldjük Indiába egy hónapra, neveljék már jó modorra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése