2011. július 24., vasárnap

38.

És a holidayem megkezdődött. :) Meg is ünnepeltem 14 óra egyhuzamban alvással. Tegnap lefeküdtem fél 12kor, és ma 14.oo-kor keltem. :) Alig hittem a szememnek, csak akkor szoktam ilyenkor kelni, ha bulizni mentem előtte.. Mindenesetre ki vagyok pihenve. Holnap végre jön Hajnikám, az egyetlen apró problematika, hogy olyan messzire költöztünk Lutontól, hogy szerintem egyszerre indulunk majd otthonról, annyi, hogy ő egy másik országból jön. Úgyhogy ma még el kellene mennem vásárolni, lassan össze is vakarom majd magam.

Ja amúgy hibázni is tudni kell, elkevertem egy borítékot, amit az egyik vendég hagyott nálunk, és erről már mindenki tud, mivel egy napig keresték mindenfelé, még a központot is felhívták, hogy nem került-e be hozzájuk. Sőt az egyik tulajdonost is. Hát igen, kicsire nem adunk. De alapvetően kedvesen álltak hozzám, a szexi is jött a kedves tanítóbácsi monológjával, hogy máskor mit és hogyan csináljak, így megint bedobtam a 'desajnálomkétségbeesett' szemeket, aztán leszálltak rólam. A vendég is jófej volt, megvette a jegyeket még egyszer, de hétfőn jön vissza a szállodába, és ha panaszt tesz, akkor ki kell fizetnem a jegyeket, ami kb 80-100 font, de hála a jó égnek szabin vagyok. Meg mondta a szexi, hogy először megpróbálják ingyen reggelivel lekenyerezni, vagy pezsgővel. Hát jó lenne, őszintén nem keresek olyan jól, hogy kiadjak ennyi pénzt csak úgy, csak viszonyítás képpen, kb 1 havi kajapénzem. Meg az őszinte véleményem erről, hogy mégis miért kell felelősséget vállalnom ilyen dolgokért? Nem vagyunk posta vagy csomagmegőrző. Mi van ha azt mondja a vendég, hogy még 1000 font is volt benne, akkor azt is ki kell fizetnem? Az egyértelmű, hogy én hibáztam, a kamerán látták, hogy letettem egy helyre, aztán kivettem onnan a hátam mögé tettem a pultra, -szerintem azért, hogy írjak valami jegyzetet róla- majd Magda jött és felnyalábolta az összes papírt onnan és elvitte egy másik asztalhoz, és onnantól kezdve nincs meg. De akkor is. Meg a másik, amikor mindenféle tárgyat hagynak a szobákban, és egy év múlva jönnek vissza, és követelik rajtunk, legutóbb egy Armani óra volt, egyszer azt mondtuk a vendégnek, hogy megvan, aztán persze mostmár nincs, az meg panaszt akar tenni, és ki akarja fizettetni velünk, úgy kb 2000 fontba kerül. Biztos az a baj, hogy én nem ebben nőttem fel. Ha valamit elhagytál, ott hagytál, elfelejtettél, hát az baromira a saját egyéni szoc problémád volt, és még a szemedbe is röhögtek, hogy te most komolyan azt hiszed, hogy megtaláltuk? És komolyan azt hiszed ha meg is találtuk, akkor vissza is adjuk?? Tehát nekem már kapásból eszembe sem jutna a szállodát felhívni, hogy helló ott hagytam a 2000 fontos órámat (ja és aki csak úgy elhagy egy ilyen órát, az szerintem zsebből kifizet egy másikat, ha nekem lenne egy ilyen órán tuti rápillanatragasztóznám a kezemre), mert úgysem lenne meg. Na mindegy hozzá kell szoknom, hogy már nem a balkánon vagyok.
Na és amit ebből ki akartam hozni, hogy egyelőre nem akarok elmenni innen, rendesek velem, szóval biztos kis hülye vagyok, de nem érezném fairnek, ha most lelépnék innen.

Úgy néz ki, hogy lesz egy angol tanítványom végül, az egyik kolléganőm, nagyon kis kedves lány, a közelben lakik, mondtam neki, hogy majd a szabim után elkezdhetjük. Rájöttem, hogy nekem is jó lesz, mert legalább átnézem a nyelvtant, nem lustulhatom el az angoltanulást. Ami a problematika egy kicsit, hogy azt a lányt, aki eredetileg megkért, hogy tanítsam, nem szeretném, mert nekem nem volt szimpi valamiért. Aztán a barátnőm Adrienn mondta, hogy egy kis besúgó. Viszont ha megtudja, hogy mást tanítok, az megint hülyén veszi ki magát, úgyhogy szerintem szólok neki, hogy ok, aztán lehet már nem is akarja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése