2011. május 5., csütörtök

25.

Miért is szeretem a vendégeinket:

- mert mindig türelmesen és sóhajtozás nélkül várnak a sorukra...
- mert sokszor használják a kérem és köszönöm szavakat és nem odavakkantanak, hogy taxi kell...
- mert hiába ők csinálják a foglalást és világosan le van írva, hogy a reggeli nincs minden nap benne a szobaárban, nem próbálkoznak be és hibáztatnak minket, hogy sajnáljuk a reggelit tőlük...
- mert soha nem telefonálnak le és nem kérdeznek hülyeségeket..
- mert nem jönnek hozzánk lánybúcsúzni és visongani a szállodába..
- mert a bulik alkalmával nem hányják össze az étterem szőnyeget, ahol pár óra múlva a reggelit kellene felszolgálni...
- mert nem tartoznak hozzájuk síró, toporzékoló gyerekek..

Azért szerencsére több a normális mint a nem, de ma azért volt pár finom fogásom. Plusz az olaszt akkor is megtépem. De nagyon.

Kész vagyok a reggeli műszaktól, általában délig zombi vagyok, ami jó, mert 7 kor kezdek. Szeretek reggelente 6.15-kor már a buszom ülni, hát komolyan az kelljen korán aki kitalálta. Nem is volt jó kedvem megint 2 napja, de már tudom, amikor egyszerre gondolom, hogy csúnya, buta, szerencsétlen nyomorult vagyok, akkor igazából csak fáradt vagyok.

Viszont ma elmentem megnézni egy házat, Tibcsivel team munkában találtuk, ő megtalálta én felhívtam és elmentem megnézni. Tetszik nagyon, árban is jó, jó állapotban van is van. Keleten, Upton Park megállóhoz közel, így India City. Magamon kívül csak indiait láttam, de nem gond, amúgy is jóba vagyok velük. Holnap ha sikerül, Gábor is megnézi, és ha ok, akkor kivesszük!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése