2011. május 4., szerda

24.

Megvolt az első igazi early shiftem is. Hétfőn a 9. munkával töltött napomon volt az első middle shift, meg ma az early. Megcsináltam életem első check outját is. :) Apró örömök az életben. Meg apró hibák is, ma pl 20 fonttal többet húztam le a vendég kártyájáról, mert ugye van a pre auth, és ha annak az összege magasabb mint amit fizetnie kell az embernek, akkor nem sales csinálunk, hanem completion-t (azt hiszem így írják) aminek magyarul még mindig nem néztem meg a jelentését, de tulajdonképpen olyan mint a sales, csak azért jó, mert így a korábban pre auth címszó alatt blokkolt összeget használod fel, és így a maradék automatikusan törlődik a kártyáról, nem blokkolódik a vendég pénze sokáig. Csak hát ilyenkor az egyik kezedben a regisztrációs kártya van a pre auth adatokkal, a másikban a számla a teljes összeggel, a harmadikkal meg a tranzakciót csinálod. És mivel csak két kezem van, így néha összekeveredett mit is kell néznem, így a pre auth összegét húztam le. De szerencsére a vendég csak mosolygott, hogy ugyan semmi baj, Iluska meg refundolta a rossz összeget. Iluska valamiért a szívébe zárt (amit nem bánok, egy hiperaktív, szigorú némettel jobb azonos oldalon állni) most épp nagy barik vagyunk. Onnan indult, hogy mondtam neki nagyon hasonlít a vampire diaries-ben Caroline-ra:
Na itt hiperventillált a székében, hogy úristen én is nézem, végre valaki, jajdejó blablabla, és elkezdett csevegni, hogy mi a véleményem a legutóbbi részben Janet átváltoztatásáról.. jaj. Legszívesebben azt mondtam volna, hogy igazából semmi, én csak nézem, mert szépek a szereplők, és sok a vér benne, de azért nem akarnám műelemezni, nem akkora nagy szám, de láttam a szemében, hogy ha ezt válaszolom összeomlik, így inkább próbáltam valami értelmeset mondani. Meg kifaggatott, hogy van e pasim, elmesélte a saját életét, meg a kollégákét, így kiderült a kis szexim tényleg foglalt. :(

Ma együtt dolgoztam Ivel meg az olasszal, aki nem olyan vészes, csak nem kell neki visszaüvölteni, hagyom had lihegje ki magát aztán elmondom mi a helyzet. Szerencsém van, hogy nyugodt az alaptermészetem, így felőlem nyugodtan pöröghet a két nő, én meg kedvesen mosolygok, és rájuk hagyom a hülyeségüket. Pl ma kérdeztem valamit az olasztól, és későn vettem észre, hogy épp valamit csinált, így megijedtem, hogy jaj már megint litániát fog tartani a nem látod, hogy mennyire elfoglalt vagyok monológjával, de mondta kérdezz csak, egyszerre több dolgot is tudok csinálni. Tényleg?! Két hete nem ez volt, ribkókám. Na de nagyvonalúan átsiklottam a dolog felett, és nem emlékeztettem. :)

Megvolt Kate meg Will esküvője, mi is árultunk fehér műporcelán arany szegélyes fényképes bögrét 5 fontért. És volt aki vett belőle. Tényleg. Láttam az edzőtermi Tvben a tömeget, meg családokat akik nyugággyal mentek, meg volt aki kint aludt előző este.. Hát egészségükre, megnéztem a kirakatcsókot is háromszor, de azért Kate nagyon szép, olyan hercegnőnek való, szóval aranyos pár.

Megint lesz 2 bank holiday, ez már vicc komolyan, havi 3 nap kb, a legutóbbi május 2-án, tavasznyitó nap volt. Hát komolyan, szerintem csak azért van, hogy még több alkalmuk legyen inni. De nem panaszkodom, mert az új barim -Ilonká- ma odajött, hogy épp csinálja a beosztást és a bank holidayek miatt május 10 és 14 között 4 nap szabadnapot ad, menjek haza puszilgassam meg a családom. :) Csak pénzt nem utaltak repjegyre, de azért durva, hogy ezt most így előre megmondta, mert pl kedd este úgy kellett betelefonálnom a recire, hogy nézzék már meg mikor kell mennem másnap dolgozni, mert nem volt kész hétfőn a beosztás..

Ma jött egy új recepciós lány, litván, és kicsit magasabb mint én. wow. de szegénynek nem sikerült jól a belépője, eljött fehér ing nélkül és fekete bakancsban (!) az első nap, pedig mindenkinek adnak levelet, hogy hogyan kell megjelenni, úgyhogy elküldték cipőt venni.  Ma reggel meg elkésett, és pont Ilonka volt reggel.. ájj ájj. Ma velem küldték le ebédelni, elbeszélgettem vele, meg kedves voltam, ne érezze kizárva magát. Meg igazából annyira hasonlít az arca az Imola húgoméra, hogy nem is tudnám nem kedvelni. :) Ugyanolyan nagyszemű és babaarcú. (és szőke és vékony... nem nem utálom.. :D:D:D) Majd jön még egy lány, de ő egy másik hotelből, csak áthelyezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése