2011. május 20., péntek

30.

we are fucked up.
Azt hiszem ez a legmegfelelőbb kifejezés a helyzetre ami éppen van.
Úgy volt, hogy holnap 4en költözünk az új házikóba. Ám az egyik visszamondta, anyagi gondokra hivatkozva, így a 4 embernyi pénzt 3unknak kell kifizetni.
Én nem férek hozzá a fizetésemhez keddig, mert rossz bankban fizettem be a fizetéses csekkemet.
Az otthonról kért pénzt nem tudom levenni a számlámról, mert olyan régen használtam a kártyám, hogy elfelejtettem a pin kódomat. Így át kell majd utalnom Tibcsi számlájára, és ő majd 2 részletben felveszi a pénzt, és visszaadja Gábornak.
Úgyhogy most kereshetünk valakit a 4edik helyére. Hát komolyan, szerintem Micimackó ideküldte a Nagy Fekete Felhőt felénk. Ja és pont ezért ma egész nap nagyszerűen teljesítettem a munkahelyemen, az a hülye fajta idegesség volt rajtam, amit nem tudsz kontrollálni, és nem a gyomrod fáj tőle, hanem remeg a kezed meg a lábad, és azt se tudod mit csinálsz. Így sikeresen becsekkoltam egy vendéget egy koszos szobába... Komolyan, ez nagyon gáz. Kétszer majdnem leestem a lépcsőn, most meg felborítottam a teámat, ami félig ráfolyt a laptopomra. Aztán a HRes behív napközben (ez már rosszul kezdődik, elkezdtem visszapörgetni mit csinálhattam, amit esetleg láttak a kamerán) de csak annyi volt, hogy Ilus kétszer adta oda ugyanazért a bank holidayért a szabadnapot, ezért volt nekem ilyen sok szabinapom. Így most az egyik napot kiváltom egy későbbivel, a másik napot meg levonják a fizumból. Hát köszcsi, soha jobbkor. De a legjobb, hogy még engem kérdezget, hogy nem láttad, hogy az ugyanazért a napért jár?? Mondtam nem (persze legszívesebben pofákat vágtam volna, hogy anya, heti 15ször variáljátok át a beosztást, plusz itt minden hónapban 5 állami ünnep van, plusz nem fogok idióta kérdéseket feltenni Ilusnak, alapvetően nem hibázik, így feltételeztem, hogy jó a beosztása)
De talán minden rendben lesz, csak találjunk egy normális embert aki fizet is. Azért nagyon mérges vagyok négyeskére. Nem szándékosan csinálta, de akkor is. Valakire mérgesnek kell lenni.

Na mindegy, a végén minden jó lesz, ha nem jó, akkor még nincs vége. (ezt a mondást láttam valahol, nem az enyém)

1 megjegyzés:

  1. Uh, átérzem a helyzetet. De olyan sokan keresnek felétek lakást, hogy biztos találtok valaki normálisat magatok mellé negyediknek. Ha meg nem magyar, legalább nem mindig magyarul beszéltek egymás között :)

    VálaszTörlés