2011. május 7., szombat

26.

Lefoglalóztam a házat, legalábbis nagyon remélem, hogy mindent jól csináltam és nem egy kamu ügynökségnél hagytam ott 490 fontot (jaj nagyon fájt elengednem ennyi pénzt) Összességében a beköltözésünk majdnem 4000 fontba fog fájni, úgyhogy szerintem az első hónapban mindenki pirítóst fog enni vízzel ha egyáltalán ki tudjuk fizetni.. Kissé szét vagyok hullva, 3 napja ezen pörgök Gáborral, először megnéztem, másnap munka előtt ő is kiment megnézni, úgy, hogy előtte esti műszakos volt, majd tegnap a munkahelyén üldögéltem, hogy felhívjuk Tibcsit, hogy ok e neki is, közben az ügynökség zaklatott, hogy valaki le akarja tenni a foglalót, így döntsük el 6ig, -bár itt beszéltük Gáborral, hogy lehet csak kamuznak, de ma, amíg a szerződést írtuk 3an hívták a ház miatt, szóval lehet nem az- mert mi nagyon szimpik voltunk, és nagyon szívesen kiadnák nekünk (ohh köszi, de gondolom mindenki nagyon szimpi, bár azért Gáborral olyan megbízható fejünk van), szóval végülis Tibcsi is rámondta az áment, így felhívtam, hogy ma bemegyek. Kicsit aggódtam, hogy pont rám bízzák az ilyet, mikor a helyet is alig találtam meg, de végülis minden ok volt, azért mielőtt átadtam a pénzt felhívtam még egyszer Gábort (szerintem az ügynök tuti egy nyominak gondolt), hogy milyen papír van előttem, és szerinte is ok volt, bár azért hozzátette jaj ne rakd belém az ideget. És megdícsértek, hogy ügyes vagyok. :) Most az következik, hogy ki kell töltenünk application formot (úgy látszik ez London perverzitása, mindenhova application form kell) és az alapján egy független cég átvilágít minket, felhívja a munkahelyünket, meg egy kontaktot, aki nem lehet családtag, és utána elmondja az ügynökségnek, hogy rendes gyerekek vagyunk e, ha igen, akkor megkötjük a szerződést.

Tegnap láttam egy ellenőrt, felszállt és egy pittyegő géppel ellenőrizte az oystereinket. Ami fura volt, hogy senki nem köpte, és k.csög b.zizta le, egyedül is fel mert szállni, és elnevetgélt az utasokkal. És rájöttem miért más ez itt, mint otthon. Egyszerűen maga a rendszer ahogy a tömegközlekedés fel van építve, más hozzáállást alakít ki az emberekben, nem utólagos bünti van, ha valahogy felügyeskedted magad, henem egyszerűen nem tudod elkezdeni az utad, ha nincs pénzed. A bliccelés meg sem fordul az emberek fejében, mert azt szokták meg, hogyha nincs feltöltve a kártyájuk, akkor nem utaznak. És pont. Nem felcsusszanok a buszra, meg leugrom ha jön, hanem ha fent vagy, akkor tudod, hogy jó a jegyed, nincs stressz. És pl otthon amikor az egyik szemét ellenőr olyan csúnyán beszélt velem, mert lejárt 1 napja a bérletem, és egyszerűen elfelejtettem újat venni, azért nem volt, simán elkerülhettem volna, hogyha nem tudok felszállni, mert akkor eszembe jut, hogy ja, vennem kell bérletet.

Kiütöttem az olasz ribancot. Igaz, hogy a saját módszeremmel, de a lényeg, hogy talán végre békén hagy és csinálhatom a munkám. És az a baj, hogy elérte, hogy megutáltam az egész nemzetét. Nem sokat ismertem, de akit igen, az mind hülye volt. Tegnap olyan őrült nap volt, hogy nem tudtam szünetre menni, kétszer lementem a mosdóba és ennyi, plusz egy órával tovább is maradtam. Azt mondják ez egy szokásos péntek reggeli műszak. Na és emellé még a köcsög szemétkedő beszólásait is hallgatnom kellett, szóval nagyon ki voltam borulva, hogy nem elég, hogy az agyam nem mindig tudja mit csinál a kezem, egy check in, egy check out, a szobák nem voltak készen, elmúlt 2 óra, és utána elég nehéz megértetni a vendéggel, hogy nincs kész a szobája, közben könyvelni a céges számlákat, és közben a kioktatását hallgatni, mert nem azzal van a baj, amit mond, hanem ahogy mondja, úgy beszél az emberhez, mintha egy taknyos orrú koszos kölyök lennél, aki berúgta a focilabdával az ablakot.. Úgyhogy tegnap már teljesen elegem volt, és elkezdtem gondolkodni, hogy hogyan tudnám leszerelni. Amit szívem szerint tennék, hogy elküldöm a jó édes mammájába, azt nem lehet, mert Ilussal nagyon jóba van. Csak a kis roma (ezer bocsánat) elfelejtette, hogy Ilusnál én is jól fekszem, így ma rögtönöztem amikor jött a helyzet. Megint beszólt valamit és reggel 8kor ez már a harmadik volt, és négy napja napi 4 órát alszom (nálam ez a vég, nem tudok alvás nélkül működni, ma pl elfelejtettem leszállni a vonatról, nem aludtam el, csak kikapcsolt az agyam), így amúgy is nyűgös vagyok, minden új, rengeteget kell tanulni, és ehhez pl, csak hogy képet kapjatok ilyeneket szól be:
elrontottam a könyvelt számlán a címet a vállalatnál, erre kérdezi, hogy ezt mutattam tegnap, nem? Igen vagy nem? Akkor miért nem azt írod be? Vagy a bankártyás kis bizonylatos dobozból kiborultak a bizonylatok, és mivel folyamatosan állt valaki a pultnál nem tudtam összeszedni, ezért amikor meglátta, elkezdett emelt hangon litáníát tartani arról, hogy ők hogyan dolgoznak itt, mindig mindennek rendben kell lennie, stb stb.. miközben 2 vendég hallgatta, hogyan szid össze a tanítónéni. Amúgy persze nem én csináltam, hanem a kollégám, de szerinte mivel én is ott álltam, ez az én hibám is, meg a kollágám hiába kezdő, de ő shift leader, ezért rajtam vezette le. Vagy, kérdezz nyugodtan, minthogy valamit rosszul csinálj. ok, megkérdeztem, hogy ha a vendég még nem csekkolt be, mert korán érkezett, de a szobáját kifizette, azt hova könyvelem, erre jön, hogy ezt tanították a PMS tréningen, nem? Tudhatnád.. Szóval így most hogy tanuljak tőle? Ilyen szaros kis dolgokkal mit kell ennyi időt tölteni?
Na mindegy itt szakadt el a cérna, és megkérdeztem, hogy miért beszél így velem, valami baja van velem? Lehetne kedvesebb és türelmesebb, erre azzal jön, hogy mert én azzal jövök, hogy ezt nem mutatták nekem (természetesen nem szoktam ezt mondani, de mindegy) és ezután mondtam, hogy lehet nekem nem olyan agyam van mint neki, több idő kell mire felfogok valamit, és azt is, hogy oversensitive vagyok, aztán elkezdtem sírni (tudom übergáz, de sajnos amikor ideges vagyok így jön ki) aztán Ilus, aki végig ott volt, mondta, ne vegyem magamra, meg vegyem könnyedén hiszen olasz, (azaz ezek szerint egy érzéketlen beképzelt nagyhangú gőgős barom, aki ezek mellé még ronda is mint a bűn -jah olasz NŐ- és persze el van telve az önnön nagyszerűségétől), na de utána visszavett az arcából, sőt csinált nekem egy táblázatot a céges címekkel is. Na mindegy, nem tudom, hogy ezzel lezártuk végre és hagy nyugodtan dolgozni, vagy csak erőt gyűjt a visszavágóhoz, de nekem az lenne a legjobb, ha elkönyvelne magában egy sírós kis nyominak, akit békén kell hagyni hagy molyoljon el magában. Szóval alapvetően jó volt, hogy Iluska előtt történt, amúgy így is terveztem, mert így legalább ő is sajnált, és a k.rva nem tudja elferdítve előadni a történetet, mert az a szokása, kissé kiszínezi és összemossa a sztorikat. Plusz ha én is üvöltök vele, akkor  meg magamra haragítom Ilust is, meg ugye az arrogancia az ő harctere, azzal nem tudom legyőzni. Na mindegy befejezem, kissé hosszú és már biztos unalmas a sztori. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése