2011. november 9., szerda

62.

...hogy lehet az, hogy Londonban nem tudok sört venni éjszaka??? Annyira ittam volna. Az egyik 24 órás shopban nincs alkohol, de a tesco nyitva volt, itt beugrottam, állok sorba, és mialatt várakoztam éjfélt ütött az óra, és 12 után nem adnak el alkoholt, így a rendszerbe sem tudtam bepittyegtetni. Ez az önkiszolgáló pénztárnál volt, így odaintettem kedves élénk pinkre rúzsozott szájú nénét, hogy üssön be valami kódot, és hadd vigyem a piámat, ,mert megharagszom. de elnézést kért, hogy sajnos a rendszer nem engedi. Ja persze mi is ezt mondjuk, amikor a late check out-ot fizettetjük ki a vendéggel, hogy felőlem maradhatna a szobában, de az a fránya rendszer automatikusan hozzáadja a számlához az összeget... szóval hiába mondtam neki, hogy sorban álltam, azért nem tudtam éjfél előtt megvenni, szerinte szólnom kellett volna. ja és honnan kellett volna tudnom a kis hülye szabályaikat?? ÉS ami a legrosszabb, hogy egyik lakótársamnak sincs most, így az övékét sem tudom meginni.. Pedig őszintén, a mai nap után, 8 óra a pszihopata D-vel, hát komolyan valami erősebbet is elviseltem volna....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése