2011. november 16., szerda

66.

Ma majdnem becsekkoltam B Gordont. Nálunk száll meg, de nem érkezett meg este 11ig. Olyan csalódott voltam, mert annyira megnéztem volna, tuti, hogy az otthoni, ilyen névvel nem szaladgálnak sokan, és az egyik legnagyobb pénzügyi cég intézte a foglalást, ergo ott dolgozik, szóval tuti ő az. Ahogy megláttam a vendéglistában, elkezdtem örvendkedni a kollégáimnak, hogy a volt (és az egyetlen akinek agya volt) miniszterelnökünk, aki csak pár hónapig vállalta a megbizatást érkezik hozzánk, és de izgi, hogy látom élőben. Persze ők nem tudták kiről beszélek, de este jó volt, mert az egyik lány a foglaláson szlovák, és mielőtt hazament kijött a recire, hogy ez a BG az a BG-e. Én meg úgy megörültem neki, hogy ő tudja kiről van szó.
(a másik szlovák a szállodában egy ütnivaló beképzelt pöcs, akinek Michael (ejts: mihál) vagy valami ilyesmi a neve, de májkölnek kell hívnunk, mert most angliában vagyunk. Ó persze, biztos velem van a baj, de engem idegesít, amikor gééébi vagy geeebinek hívnak, jól megnyomva azt a nyavalyás é vagy e betűt. ja és szóval az egyes számú szlovákot kedveljük, kettest nem annyira)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése