2011. november 12., szombat

65.

Hogy mi mindenre van időd, amikor beteg vagy, és nem mész sehova..
Elkészítettem a kívánság falamat, azaz, egész nap képeket vágdostam ki újságokból, majd felragasztgattam a falamra.

Íme:

Mielőtt felmerülne, nem szeretnék szilikon szájakat, az a boldogságot és jókedvet szimbolizálja. Csak mert akárkinek mutattam eddig, ez volt az első kérdés..
Szóval, csak nagy vonalakban egy India nyugati része térkép (véletlenül volt itthon :)) az alap Goa-val az élen , mert ugye oda szeretnék elutazni. A keretet  fent körben a Camino-ról hozott képeslapok alkotják, mert az életem egyik legjobb élménye volt. A kettő között meg amiket szeretnék, vagy ahova szeretnék eljutni. Gondolom a tengerpartos-szigetes képek egyértelműek, a fehérneműs lánynak az alakja és a haja tetszik, aztán az óriásmosoly, hogy mindig a napos oldalon éljek, egy óriás kastély, ahol szívesen nyaralnék (persze csak ha nincsenek szellemek), az egész tetején a szabadság, mert azt hiszem ez a legfontosabb nekem, egy Afrikára emlékeztető kép egy fekete lánnyal, neki a magabiztossága tetszik, meg Afrika is rajta van a kívánságlistámon, mint meglátogatnivaló hely, csak még nem most, egy kép Sophie Ellis Bextor-ról, mert jó a cipője és ő is a magabiztos nőt képviseli. Hát Eva Longoria, aki a tökéletes nő szerintem, egy indiai istenszobor, csak mert illet a képre, néhány kép boldog párokról, egy óra ami nagyon tetszik, egy angyalka középen, hogy felügyelje a tervemet, ja és egy különleges fekete ruha a bal oldalon. Az is tetszik.
Mindenesetre egy-két dolog még hiányzik a képről, majd szép lassan alakítgatom.
Lehet ám, hogy az agyamra ment a bentlét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése