2011. március 22., kedd

3.

várok és várok és várok. És türelmetlen vagyok, mert dolgozni akarok, pedig még egy hete sem vagyok itt, szóval még időben vagyok. A tegnapi interjún nem adtak választ egyelőre (pedig általában rögtön mondják) és a CnB coordinator helyett recepciósat ajánlottak, mert még nem dolgoztam szállodában. De nem is baj, mert legalább lesz szállodás gyakorlatom is, sose lehet tudni fog e még kelleni valamikor és a recis pozícióból lehet a legkönnyebben felkúszni. Szóval nem bánom, hogy ezt ajánlották, ami rossz, hogy nem adtak biztos választ. max egy hét múlva fognak. na addig kihullik a hajacskám. Mindenesetre tegnap kitöltöttem még egy application formot Gáborékhoz, az egy irodai munka lenne, junior wellness something. :) de ők lassúak mint általában az angolok. Gábort is 4 hét után hívták fel korábban.

Azt is tudom az okos eszemmel, hogy egy új élet felépítése nem egyszerű, megszokni az itteni dolgokat, meg egyáltalán megérteni mit makognak, erre otthon ott volt az egész gyerekkorom. De majd ha már lesz munkám, és találok egy-két gyagyást magam mellé, már jobb lesz. Viszont a durcás türelmetlen hülyegyerek eszem mindent most és azonnal akar. :)

Amúgy ezek az application formok nem egyszerűek. A legutolsóba még az általános iskolát is kérték címmel együtt.. Legközelebb beírom mi volt a jelem az oviban és mellékelek egy rajzot, hogy lássák mindig a vonalon belül színeztem..

Amúgy amíg nincs munkám született feleségeket játszom, alszom, munkát nézegetek, vásárolok, aztán főzök, néha elmegyek valamerre, a neten lógok (már komoly függőségem van) és megtaláltam a Jóbarátok összest a lakásban, így azt is nézem. Azt hiszem Szex és New York is van. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése