2011. március 26., szombat

6.

Jó volt Ágit látni, bár nekem meg nem kellett volna gyógyszerre innom, mindenesetre megint homályos, hogy hogyan is jutottam haza. Ki van virulva a drága, meg hogy milyen csinosak vagyunk, szóval a kölcsönös körbeudvarlás után még egy jót is beszélgettünk.
Sikerült jól megfáznom, (lehet a melltartóban napozás még egy kicsit erős volt..) próbáltam a biztosítómon keresztül orvost keresni (igen, hipochonder vagyok.), de nem sikerült, illetve másfél nap után visszahívtak, de nem hallottam, így írtak smst, hogy keressem őket, de aztán nem hívtam vissza, mert már felhergeltek kissé. A lényeg, hogy igen, hasznos, hogyha kötsz utazási biztosítást, mert így legalább megvan az esélye, ha nem is sok, hogy a biztosító fizet. Akkor, hogyha a baleset bekövetkezte után nem vagy eszméletlen, van telefonod, felhívod őket, elmondod 2 különböző nyávogós nyuszikának a telefonba, hogy mi a bajod, majd mivel gondolom képzett orvosok ülnek a vonal végén, eldönti, hogy ez súlyos vagy sem, ismerteti a feltételeket, majd visszahív, ha talált orvost vagy kórházat úgy kábé másfél nap múlva. :) Ha esetleg eszméletlen vagy, eltört valamid, stb, tehát amikor feltehetően nem tudsz várni napokat a válaszra, akkor ki kell fizetned a számlát (ami ugye tudjuk milyen magas, mert pont ezzel reklámozzák magukat a drágák, hogy napi 300 forintért több százezres számlát állnak) és majd ha hazajöttél ők eldöntik, hogy jogos e a számla vagy sem. Hát tündéri egy világ. Összefoglalva, próbálj meg egyben hazaérni. Na mindegy nem morgok. :)

Tök vicces, hogy az emberek még sétálni is a bal oldalon sétálnak. Erre akkor jöttem rá, mikor valahogy mindig útban voltam, és egyszerűen nem értettem mi van, de aztán megfigyeltem, hogy míg én a járda jobb oldalán megyek, addig ők a balon.

Tegnap átmentünk Macihoz, és végül a lengyel lakótársnőjével beszélgettem, szerintem súlyos barátnőhiánya lehet, mert ahogy szedelődzködtünk, megölelgetett és puszilgatott, hogy menjünk máskor is, majd barbeque-zunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése