2011. március 28., hétfő

8.

Túléltem az első napomat. :)
A szálloda fele magyar, szerencsére a recepción én vagyok az egyetlen, így legalább ott angolul beszéltünk. Sok az indiai, hát nekik van egy kiejtésük, elég nehéz megérteni.
Ma mindenfelé mentem, hogy megismerjem a szállodát, voltam a wellness részen, a bárban, a japán étteremben, de az idő nagy részét a switchboard-on töltöttem Pvel (nagyon kedves malayziai lány de képtelen voltam megjegyezni a nevét). Nagyon kedves volt, de annyira halkan beszélt, hogy kábé 3 centire volt a fülem a szájától, hogy megértsem mit mond. Mókásan nézhettünk ki. Meg amikor mentünk ebédelni is, mert a legtöbb nő akkora állva mint én ülve. Ebédet biztosít a szálloda, előnyben a curry fanatikusok (köztük én is) mert szinte minden nap van valami olyan kaja. Vettem hívást is, meg kártyaműködést kellett ellenőriznem, meg jegyzeteltem. Nem nehéz alapvetően, csak sok az info. Meg szegény lány a legtöbbször nem bírta elmagyarázni, hogy mit miért, hanem csak csináld így. Csak úgy nehéz megjegyezni, ha nem tudod mi az értelme. Holnap reggel 7re megyek a reggeliztetést nézni, majd ha lesz idő a szobákat aztán megint a switchboard. Ami mókás, mert a legtöbb esetben amikor tanított valamit a lány elmondta, hogy a front desk-en ahol én leszek ez máshogy van. (hát akkor köszcsi a plusz infoért), de mindegy, holnap majd igyekszem több hívást venni. NA az is jó volt, nagy nehezen kiszedtem belőle, hogy mi a stenderd szöveg, ami egyszerű:
Good morning( vagy ami épp van), thank you for calling Grange Holborn, this is Gabriella speaking how can I help you? Na ezt a szerintem egyszerű mondatot legaább 10 féle képpen bírtam elmondani. Olyan is van, hogy a lánc többi tagját kell felhívni, hogy hány szabad szobájuk van (általában mind a 16 hotel fullon van..). A szöveg hasonló, de szerintem nagyon cifrán mondhattam, plusz az 'availability' szó egy mumus szó nekem, nehezen tudom rendesen kiejteni, szóval sejtem mit krákoghattam a telefonba, mert a túloldal megkérdezte, hogy ez az első napon-e. :) Aztán mondtam, hogy igen, de erre csak nagyon kedvesen üdvözölt a családban.

Na ennyi, megyek szórakoztatni az öcsémet.

4 megjegyzés:

  1. :):) Most olvastam egybe az utolso parat, nagyon jol hangzik, tok jo, hogy igy baratokat is talaltal, meg bulizol, meg elvagy. Nekem leginkabb az hianyzik, hogy valaki nem 50 evessel tudjak kicsit beszelni. Meg a munka is tok jol hangzik :) Nagyon gratula!!! Szupi!!!

    VálaszTörlés
  2. Próbáld meg online, én is ott vadászok anyanyelvűekre. :)
    Még harmincasok sincsenek a csapatban?!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól szòrakozom, abba ne hagyd :) csók: pz

    VálaszTörlés
  4. csak infot gyűjtöttem. :)

    VálaszTörlés