2011. március 22., kedd

4.

Szóltak a szállodából, hogy fel vagyok véve. :) Hétfőn kezdek mint recepciós. :) Tök jó, örülök nagyon.

A bankszámlát nem egyszerű elintézni. Teganp bementem a Lloyds-hoz, mert ott simán csinálnak az útlevél bemutatásakor. Azt hittem én kis butus. Végigálltam a sort, majd 'kedvesangolnéni'-hez kerültem, aki elkezdte mondani, hogy igen lehetséges, de.. és akkor megjelent 'csúnyakancsalgonoszangolnéni' aki behívott az irodájába, és mondta nem lehet, menjek vissza ha lesz munkám. Mondtam, hogy én úgy tudtam itt lehet, de mondta rosszul tudtam. Ja persze, igazából mások (köztük az öcsém is) simán kapott. Na mindegy Lloyds, elvesztettél egy ügyfelelt, akkor se megyek vissza ha már lesz munkám. Így beugrottam a Barclays-hez, és nagyon kedves Shauna próbált segíteni, de ott sem lehet munka nélkül. De ő legalább nagyon kedves volt, és megpróbált mindent, hogy sikerüljön. Szóval Hello Barclays, you got me. :)
Úgyhogy ha meglesz minden papírom a szállodából, akkor megyek NI számot és bankszámlát intézni.

Ja és jelentem a jó időt elhoztam Budapestről. Itt végig sütött a nap és ma már levettem egyszer a kabátomat is. Persze mondanom sem kell, hogy az angolok már szandálban és pólóban járnak. :)

2 megjegyzés:

  1. Na gratula itt is a menő munkához meg a jó időhöz is :) Csak így tovább, nyomjad!! :) Remélem pasiról is hallunk nemsokára :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Bulizz egy nagyot előtte hétvégén!:)

    VálaszTörlés