2011. március 23., szerda

5.

Egy kicsit a munkáról, amíg van időm írni. Hat napot kell egybe dolgozni az első 3 hónapban, a próbaidő után visszaveszik 5-re, ha addig nem haltál bele. Lesz egyenruha, blézer, szoknya és kis sál (jááj :)) a nyakunkba. Az első héten 'ballagásiünnepség' szerkóban kell menni, fehér blúz, fekete szoknya, fekete harisnya, fekete cipő. Mint megtudtam bennfentes barátomtól, először az lesz, hogy tanuljuk a szállodát, a szobákat, majd az étkezéseket stb.. ja és a recis meg számlázó programot. Hát kicsit izgulok, mert nagyon új lesz. Annak örülök, hogy emberekkel fogok megint dolgozni, bár gondolom megint meglesz a böjtje. Főleg ha 5 csillagos, az összes 'nekem minden jár' ott lesz.

Nagyi nagyon ari volt, teljesen belelkesült, milyen szép helyen fogok dolgozni és majd csomó jattot kapok mert jól nézek ki (ezért jók a nagyszülők, számukra az ember maga a tökély). És az sem zavarta, hogy mondtam, recin nincs jatt, szerinte én leszek a kivétel.
Amúgy azt hiszem jó helyre jöttem, mindenki szerint HOT vagyok. Mondtam az öcsémnek, hogy mindenki bámul az utcán és mondta azért, mert k jól nézek ki (józan volt amikor mondta). Ok azt is hozzátette, és mert k magas vagy. :D de ezt ignoráltam. És más is ezt mondta, úgyhogy vigyorogva járok mindenhova. :)
Ma jó nap volt, csomót mászkáltunk Gáborral. Bementem hozzá a leisure-be, edzettem másfél órát, majd megvártam amíg végzett és felmentünk napozni a teraszra. Olyan meleg volt, hogy melltartóban voltam fent. :) Legalább 25 fok. :) Aztán elmentünk enni, egy bódéban vettünk valemilyen potatot. A lényeg, hogy a főttkrumplit összevágják, vajat tesznek rá, majd  olyan öntetet amit kérsz rá. Aztán leültünk a járdára a napsütésben megenni. Nagyon nyaralás érzés volt. Aztán beültünk kávézni, majd le egy pubba sörözni. Végül más nem tudott csatlakozni, el voltak foglalva.
Holnap találkozunk Ági unokatesónkkal, nyár óta nem láttam.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, és a nagyidnak igaza van, te leszel a kivétel :) Meg Gábornak is, kurva jól nézel ki :) Pussz innen a hidegből :)

    VálaszTörlés