2011. december 18., vasárnap

72.

Az ellentétek vonzzák egymást, mert nekem minden barátnőm pedáns és rendszerető, és mindig minden a helyén van náluk. Nálam sok dolognak nincs is konkrét helye. Csak hánykolódik egyik sarokból a másikba. Ilyen gondot okoz például a táska, amit naponta hordasz. Ha a székemre teszem, akkor nem tudok leülni sminkelni reggel. Az asztalon nem fér el, az éjjeliszekrényen sem, a földre nem tehetem, mert a kínai babona szerint akkor nem lesz pénzed. Szóval vagy az ágyamon van és együtt alszunk, vagy lent hánykolódik a nappaliban.
Sikerült akkora kuplerájt csinálnom a szobámban egy nap alatt, hogy magam is büszke vagyok rá. Le is fényképeztem. :) És mindjárt elkezdek elpakolni, meg porszívózni, mert tegnap csak egy zergeszökkenéssel tudtam odaférni az ablakomhoz, hogy kinyissam. Na mert igazából szeretem a rendet, de képtelen vagyok fenntartani, vagyis inkább annyira nem fontos, hogy sok időt töltsek vele, és a legjobban azt szeretném, ha kicsi szorgos manók megcsinálnák helyettem.




Szóval ha úgy érzed, hogy ezt túl bírod szárnyalni, akkor küldd el a képedet. :)

Na és végre sikerült lefényképeznem azt a falat, amin tele van táblázva, hogy merre is van a busz pályaudvar:



Azért nevetek ezen, de igazából jó tudni, hogy bárhova mész, minden szépen és egyértelműen ki van írva, tehát nem valószínű, hogy eltévedsz. Írtam, hogy a fotózásra a DLR (ejtsd: dí-el-aaaaar) -ral kellett mennem. Szépen leszálltam a metróról, és már mutatta a falon a nyilacska, hogy merre és hogyan kell menni. Szóval csak követtem a jelet. Ezzel időt spórolsz, meg azt írtam, hogy mint a málhás szamár, úgy néztem ki, tehát nem lett volna fincsi a plusz tíz kilóval a vállamon bolyongani az alagútban. Sőt még arra is figyelnek, hogy ha átszállási lehetőség van, és a másik jármű nem 2 perc sétára van, akkor kiírják, hogy 250 méter, vagy 300 méter séta, hogy ha esetleg ki van számítva az időd, akkor számolj ezzel is.

Tegnap elmentünk Tibcsussal bulizni, hát nem úgy készültem, de pont ezért jól is sikerült. Délutános voltam, és mielőtt indultam egy kicsit nyivákolt, hogy már úgy menne valamerre, akár csak beülni egy pubba, így mondtam, hogy jöjjön be Holborn-ra mire végzek azt menjünk valamerre. De mondta nem bizti mert az nagyon késő, meg hideg van, meg izé.. Én végeztem, megnéztem a telefonomat, nem írt, így gondoltam akkor biztos bealudt, úgyhogy mentem le a metróhoz. Lent várakozok, majd látom, hogy rohan le a metróhoz, mert a kis édi az állomáson várt, csak az smst két órával később kaptam meg, így nem tudtam, hogy ott van. Szóval mikor látta, hogy megyek le utánam szaladt, és szerencse, hogy pont nem jött a metró, így visszamentünk a felszínre és nekivágtunk az éjszakának. Na mivel nem készültem bulizni, ezért a nadrág alatt a harisnyám és a blúzocskám is rajtam volt, amit nagy nehezen lefejtettem magamról a club budijában. Na az egy mutatvány volt, hogy hogyan lehet 1 négyzetméteren (ami 3Dben van lepipilve) lehámozni a skinny farmerodat magadról (ami az egész napos állástól bedagadt lábadhoz konkrétan hozzá van nőve), zoknistól és harisnyástól, majd abból kihámozni a harisnyát és a zoknit meg a nadrágot visszavenni, mindezt valahogy lebegve, mert ugye jobb ott semmihez sem hozzáérni. Ezt a kis szettemet egy zöld pikacsus póló egészítette ki, szóval nagyon szexin néztem ki. Mondjuk az a póló a kedvencem, olyan jó érzés viselni, csak pont ezért sokat van rajtam, és már elég elnyűtt. De mivel amúgy is egy melegbárba mentünk, nem nagyon érdekelt mi van rajtam, és mindenki a Tibcsust nézte.
Annyi a baj, hogy 3 sört ittam, és közben táncoltunk, én mégis úgy kiütöttem magam.. Bár mostmár kicsit kezdek jobban lenni, de a blogírás helyett inkább rendet kéne csinálnom, mert kaját is kéne vennem, és ma este megyek a kicsiolasszal a Big Bus karácsonyi partijára. Na szerencsére kissé felpörgött a social life-om, már nagyon hiányzott, hogy kicsit emberek között legyek, meg central london is. Imádok bent sétálgatni, kedvencem a Trafalgar az oroszlánokkal, meg a Picadilly. De a Sohot is szeretem, mert olyan jó hangulatot áraszt, még akkor is, ha hétvégente úgy néz ki, minta bombát dobtak volna le. Térdig gázolsz a szemétben, és a sok részeg meg úgy dölöngél, mintha pánikolva menekülnének. ( ne felejtsük el, hogy nagyrészt angol részegek, akikre mint tudjuk az alkohol roppant rossz hatással van, teljesen kivetkőznek magukból - kis kitérőként meg kell említenem a legutóbbi esetet ami már majdnem kiakasztott, de szerencsére megint nyugodt időszakomat élem. Pénteken megyek haza, délutános voltam, tehát olyan éjjel fél 12kor megyek le a metróhoz, ahol olyan tömeg volt, hogy a teljes platform tele volt, úgy kellett átpréselned magad. Na láttam, hogy itt esélyem nem lesz felférni, úgy saccoltam én a harmadik metróra fogok csak felférni (ne felejtsd el, éjjel fél 12, tehát nem a reggeli csúcs). Így is lett, felpréseltem magam, és nem elég, hogy alig bírtam kapaszkodni, még a mögöttem álló pervi is rám támaszkodott, nagyon remélem a helyhiány miatt, mert konkrétan teljesen rádőlt a fenekemre meg a hátamra. De annyira nem volt hely, hogy meg se tudtam mozdulni, így nem is láttam ki az. Na mindehhez a kellemes utazáshoz a kocsiban túlnyomóan angol, részeg ifjúság magánszámát is hallgathattuk, ami az artikulálatlan üvöltésből, idétlen vihogásból állt, a mellettem álló lány meg folyamatosan morgott, hörgött a barátjának, és karmolászós kiscica mozdulatokat tett. Na itt majdnem elpattant valami a fejemben, hogy mindjárt visítok, vagy sírok, vagy elkezdek röhögni. NA a másik metrón meg 4 ribike kötözködését kellett hallgatni. Az angol lányok, vagyis nem általánosítok, mert a Becky meg a Jema nem ilyen, szóval jó pár angolul beszélő és Londonban élő lány teljesen kivetkőzik magából ha iszik. Nagyon gáz. Nem mondom, hogy egy lány nem ihat, vagy mindig úrihölgyként kell viselkedni, de szerintem egy nő ne adja egy bizonyos szint alá. például fekszenek az utcán egy szál ruhában, mikor kint plusz két fok van, szétkenődött sminkkel hánynak az utcán ülve, ezek a csendesek, és vannak akik káromkodnak, kötözködnek, mutogatnak és üvöltöznek mint egy kocsis. Szóval sokkoló) Na visszatérve a helyekre a legeslegkedvencebb helyen a Camden market, az valami varázslatos erővel bír, mindig jó kedvem lesz.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése