2012. január 11., szerda

80.

Csak hogy egyértelművé váljon a szereplőgárda a kis életemben:
D - a kis szívszerelmem, leendő férjem és gyermekeim apja, akivel a viszonyom érdekes, és az összes barátom ellene van, de én nem hallgatok rájuk. :)
Dzsorzsi - kollégám/barátom akinek meg én vagyok a szívszerelme.
Szexi - kollégám/főnököm, egy ideig szerettem volna hazahozni, de aztán szerencsére nem jött össze, mert így megmaradt köztünk a kellemes csipkelődös baráti viszony. De azért még mindig szexi..
Cukrosbácsi - a legújabb ismeretség, ő a gáláns úriember, aki rám akarja költeni a pénzecskéjét, de kissé undin néz ki.
Tűzrőlpattant - ő az az indiai kolléganőm, aki elnevezett Godzillának, meg Fat Ass-nek (nagy segg), de mindezt olyan kedvesen, hogy nem tudok haragudni rá  (én meg dagadt törpillának hívom, mert kicsi és terhes) Nemsokára lesz gyereke, már a 8 és feledik hónapban van, és már alig várom, hogy megdögönyözzem a kis kakaóbabáját. Rendeltem neki Amazonról pár hasznos dolgot, majd az utolsó nap odaadom neki (kattints a névre):




Ági - unokatestvérem, aki már 9 éve él itt, és most van lehetőségünk találkozni, beszélgetni, mivel az elmúlt években nem egy országban éltünk.
Tibcsus -  ő az öcsém barátja de aztán megörököltem tőle, mostmár az enyém is, együtt lakunk, és szeretjük egymást még ha néha ez nem is látszik. 
Imola a húgom és Tomi a barátja akik a Gábor öcsém helyét vették át a házban.

Ők a főszereplők, a többiek jönnek mennek.
Na most Cukrosbácsival az van, hogy megmondtam neki, hogy találkozgatok valakivel, amiből még nem tudom mi lesz. Azt hittem lekopik ennek hatására, de nem, azt mondta, hogy maradjunk kapcsolatban és majd meglátjuk mi lesz velünk. Igazából azért nem akarok egyelőre semmibe belemenni vele, mert én abban hiszek, hogy olyan valakivel kell együtt lenned, akivel akkor is együtt lennél, ha nem lenne pénze/ ha beteg lenne/ha rossz kedve van/ha hülye éppen, stb.. És mindenki megérdemli, hogy olyan valaki legyen mellette aki igazából szereti. Persze erre lehet azt mondani, hogy engem is sokan megbántanak, szórakoznak velem de én igazából nem haragszom rájuk, mert ők még nem  tudják, hogy nem szép dolog bántani másokat.

Az a nehéz ebben a párkapcsolatos dologban, hogy néha rámjön, hogy de jó lenne valakivel szépen együtt élni, de aztán mindig találkozok valakivel, aki érdekes személyiség/jól néz ki stb.. és akkor meg örülök, hogy  van lehetőségem vele találkozni. Most pl az egyik problémám, hogy van még egy indiai fiúka aki nagyon tetszik, én is neki, csak egy egyetemre jár Dzsordzsival és Dvel is, plusz egy helyen dolgozunk, szóval így kissé nehéz elkerülni, hogy ne tudja meg mindenki, hogy találkozgatok vele (bár még nem találkoztam vele). De igazából, ha D végre úgy viselkedne ahogy mondja és ahogy érez irántam, akkor kivágnám az összes indiai játékszeremet meg a cukrosbácsit, és rendelném az esküvői szárimat. :) Szóval majd meglátjuk mi lesz.

Insomnia van kérem. Nekem soha semmi bajom nem volt az alvási képességeimmel, az ars poetica-m is az, hogy Good food, good sleep, good sex = good life. 
Egyszerűen nem bírok aludni mióta ez a modellkedéses dolog van, állandóan gondolkodom, szervezkedem, meg mellette a munkám is, meg a palik, szóval pár napja nem alszom. Vettem nyugitablettát, valami valeriánás cuccot, gondoltam bedrogozom, és alszom vagy 10 órát egyben. A leírás szerint hármasával kell a tablettát tolni, de én óvatos duhaj vagyok, így bevettem egyet a tervezett lefekvésem előtt, kicsit elálmosodtam, így gondoltam itt az ideje fogat mosni és elmenni csicsikálni. Feküdtem is vagy egy órát az ágyamban szenvedve, egyszer melegem volt, aztán fáztam, aztán felmelegedett a párnám, aztán valami állat (kutya és kakas szerű hangot adott) kezdett el ugatni vagy mi, szóval akkor eldöntöttem, hogy itt az ideje a második pirulának, be is vettem, nagy nehezen elaludtam, majd 2 óra múlva felébredtem, és olyan érzésem volt, mintha be lennék csiccsentve. Szóval azt hiszem leszámoltam a nyugtatókkal. Most épp borozom, gondoltam térjünk vissza a hagyományos módszerekhez, és igyunk. De az a baj, hogy eldöntöttem, hogy kevesebbet fogok inni ebben az évben, mert nem akarok alkesz lenni. Most van 10-e és ez a harmadik nap, hogy ittam elseje óta. Tudom, nem nagy szám, de előtte majdnem minden nap, és nem akarok püffedt fejű alkoholista lenni. Vettem egy üveg bort, hogy majd szépen beosztom egy hétre, de gondolom ezen most ti is nevettek, természetesen sikerült elfogyasztanom, bár Imola is letolt vagy két vizespohárral belőle. Úgyhogy remélem tudok aludni. 
Nem sportoltam semmit az elmúlt héten, pedig 3 napot nem dolgoztam. Ma már annyira elszánt voltam, hogy a futós ruhámba mentem vásárolni Imolával, gyorsan veszünk kaját, hazahozzuk, majd zene be, cipő fel, és irány a park. De hazafelé menet meggyőztem magam, hogy miért is inkább maradjak otthon pihenni és szalonnás rántottát enni, majd egy egész csomag csokis kekszet megenni.
Viszont beszéltem majdnem mindenkivel akivel akartam, kiporszívóztam a szobámat, vettem kaját, és megnéztem a szülfel legújabb részét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése