2011. április 6., szerda

13.

Jaj nagyon fáradt vagyok, fáj a lábacskám, a derekam és a vállam, mert a hülye pult alacsonyan van, és kicsit le kell hajolni. Ma volt a bénázós napom, véletlenül egy olyan vendéget csekkoltam be egy szobába aki még meg sem érkezett, az helyett aki előttem állt, a pre authorisation helyett salest csináltam. ( A pre auth elő felhatalmazást jelent csúnyán fordítva, ilyenkor elkérjük a vendég credit kártyáját, és leblokkolunk x összeget - foglalástól függően - az esetleges fogyasztásása fedezésére. Pl ha a kis huncut kizabálná a minibárt és nem akarna fizetni, vagy egy-két dolgot a szobájára iratna, majd azt mondaná nem is. Ilyenkor pénzt nem vonunk le a kártyáról, csak blokkoljuk az összeget. Na nekem sikerült levonnom.) Úgyhogy Ilona odajött, hogy elmondja mi a helyzet, de nem volt mérges, csak szólt, hogy figyeljek jobban. Minden nap kapok valami újabb feladatot, pl számlázás volt ma céges és last minute.com-os foglalásokra. Elég gyors a betanulás, ilyenkor I odajön, hogy 'hey my darling are you fancy for a challenge?' De alapvetően elégedettnek tűnnek mert amit megmutatnak egyszer, azt többé kevésbé már értem és tudom csinálni. Itt is volt hibám, de szerencsére azt nem I, hanem Dushyant vette észre, és ő nagyon ari, mert megmutatta még egyszer.

Rájöttem, én annyira rendes vendég voltam korábban, volt, hogy rossz szobát kaptam anno, de sose panaszkodtam, gondoltam ez van azt kész. Na de itt.. Vannak akik sportot űznek a dologból, megkapja a szobát, felmegy, belefetreng az ágyba, használja a fürdőt, majd letelefonál, vagy lejön, hogy nem tetszik neki mégsem, mert pl túl nagy az ágy, túl kicsi a szoba, túl zajos a szoba, túl csendes és nincs jó kilátás, két ágy van, de ő csak egyet akar (bár nem értem miért fáj, hogy van még egy ágy). Ilyenkor természetesen a kis herpeszes kap egy új szobát, ha nagyon veri az asztalt gyümölcskosarat is a szobába. Szegény takarítók meg extrában takaríthatnak feleslegesen.
Ma végre elértem az utolsó vonatomat, nem kellett buszoznom, azt mindig megszívom. Az a mókás, hogy mindenki a telefonját buzerálja és zenét hallgat az összes járművön. Szerintem ezt a nagy zsúfoltságot, rohanást és tömeget így akarják kizárni.

Ma ismét megpróbáltam bankszámlát nyitni, de egy kezdő lányhoz kerültem, így sajnos nem jutottunk dűlőre, majd valamikor vissza kell mennem.

Lesz két nap szabadom, mert kaptam extra szabinapot, mert valamelyik bank holiday alatt dolgoztam. Hát nem tudom mikor volt és mit ünnepeltek, de örülök neki.

Pénteken lesz az induction tréningem, amikor elmondják hogyan kell megjelenni a munkéban, meg a cégről általában. Érzem lesz majd mit írnom róla. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése