2011. április 14., csütörtök

17.

Több új állattal ismerkedtem meg mióta itt vagyok, ugye a rókák, nekünk is lehet pár a kertben, mert éjszaka vagy olyan hangon vinnyognak mintha egy csecsemőt gyilkolnának, vagy mintha a Jurassic parkból jöttek volna. A bogarak, speciel a pókok minimum 3 centisek, szerintem ezen a nedves párás levegőn felduzzadnak mint egy vírus, és a metro is tele van egérrel. A kis drágák össze-vissza szaladgálnak.

Amúgy szerintem itt a legnehezebb munkája a buszsofőröknek van. Először is a jelzőlámpákat mindenki úgy kezeli mintha csak egy javaslat lenne, átmenjek e a 4 sávos úton vagy sem. Általában ha buszozom mindig felmegyek az emeletre, és onnan még veszélyesebbnek néz ki az egész. Mindenki össze-vissza szaladgál, ezért a busz kábé kétpercenkét satufékez, ami akkor a legjobb, ha már készülődsz leszállni, mert akkor mint egy tehetetlen bábu csapódsz a korlátnak vagy a falnak, kezedben a táska, én csak lehajtott fejjel férek el állva fent, így nem is látom normális merre kéne lemennem, plusz a lábakat is át kell lépni. Szóval az mindig egy mission, hogy egyben szálljak le.

Kérem szépen, a divat egyik fővárosában a következő trendet figyeltem meg, főleg a férfi vonal szépséges. Általában a legtöbb ember valamilyen stílus szerint öltözködik, a farmeres cipős pulcsisok mind keleteurópaiak. :) A legjobb, a férfi V kivágású póló kikandikáló trimmelt mellkasszörzettel, vagy a felhengerelt szárú csőnaci lehengerelt frottírzoknival (közte szőrös lábszár) és mokaszín, nőknél a cicanaci popsiköbcenti méretre való tekintet nélkül rövid pólóval. Nem is haj van a fejükön, hanem mindig egy megkomponált frizura, ami most a menő, hogy úgy nézel ki, mintha szénakazalban aludtál volna, majd agyontupírozod a hajad és végül egy kis gumival megkötöd oldalt a füled alatt. Fakultatív színes harsány óriás masnis hajpánt is viselhető. Aki festi a körmét legtöbbször félig lerágja róla a lakott, még gusztább, amikor a lábköröm van lepattogva és kikandikál a koszos köröm alóla.

Szegény Vilmos és Kate esküvőjéről annyi bőrt akarnak lehúzni, amennyit nem sajnálnak. Ami aranyos, hogy a brittek tényleg egy fontos és várnivaló eseménynek kezelik, én kissé mosolyogva álltam a témához kiindulva abból, hogy kíváncsi vagyok nálunk hányan lennének kíváncsiak bármelyik m.elnökünk gyerekének az esküvőjére. De az angol nem cinikus népség, ők várják. Kezdve onnan, hogy minden boltban kapható mindenféle mütyür az arcképükkel, a posta már kibocsátotta a limitált kiadású bélyegeit, a hotelek meg különféle csomagokat ajánlanak a nagy napra. Mi nem vagyunk annyira gázak, mert csak annyi, hogy az esküvő hétvégéjére foglalhatsz szobát, és kapsz pezsgőt (ami itt nagyon drága, nekik nincs Törleyjük) meg masszázst, szóval olyan mint egy normál wellness hétvége. De néhány helyen limuzinos transfertől kezdve öltözz be Vilmosnak-ig minden van. Én anniyt érzékelek, hogy állami ünnep, ergo nem kell dolgozni, vagy kapok egy másik szabadnapot. Szóval én is izgatottan várom. :)

Holnap lesz végül a bemutatkozós tréning 3 órán keresztül.. Majd megosztom, mi lett a vége, egyelőre csak a megjelenés szabályait olvastam el az öltözőben, ami érdekes.
Első pont, minden nap fürdeni kell. (ezek szerint ez nem egyértelmű mindenkinek) Még szerencse is, hogy kell, mert egy-egy műszak után olyan izzadság -és lábszag van a női öltözőben, hogy bele sem gondolok mi lehet a férfiban. A hajadnak természetes színűnek kell lennie, hajpánt vagy hajgumi csak az egyenruhával harmonizáló színben lehet, nincs műköröm, rövid fajta sem, egy órát viselhetsz, egy pár fülbevaló, a cipőd legyen kényelmes és bőr vagy bőrszerű. Ennyire emlékszem hirtelen. :)

Ja én okos csak belefutottam HMCS-be, nem történt köztünk semmi komoly, csak a buliban kissé közelebb kerültünk egymáshoz és be van feszülve, mert mondtam nem akarok tőle semmit. Erre a válasza, hogy ő azt a nőt szedi fel, akit akar (wow) így javasoltam keressen nyugodtan mást, de most őt más nem érdekli. Szerintem az a baja, hogy olyan mint egy gyerek, ha nem kapja meg azt a játékot ami tetszik neki, akkor hisztériás rohamot kap. Sajnos túl jóképű, és nagyon tudja mikor mit kell mondani, és alapvetően kedves is, ezért nem tudtam még egyenesen és durván elküldeni a fenébe, pedig muszáj lesz, mert ezeknek a dolgoknak csak sírás lesz a vége. Mondjuk tényleg hülye vagyok, mert 3 különböző ember is mondta, hogy kerüljem el, el is kerültem volna, de mindig jött utánam. Na mondegy lerendezem még a héten. :)

2 megjegyzés:

  1. Ú, nagyon jól hangzik, azért jó, hogy van valami társasági életed, valakik akikkel beszélgethetsz meg valami veled egykorú kollégáid. És már egy rajongód is :) De ha neki volt a búcsú partija, akkor úgyse kell már sokáig elviselni, lehet kihúzod a fű alatt lapulva is :)

    VálaszTörlés
  2. így még rosszabb, mert már nem feszélyezi, hogy egy helyen dolgozunk.. Az a baj, hogy nekem más tetszik, így muszáj lesz tényleg ezt befejezni. :) Majd azért írj mi van a szomszédgyerekkel, mit akar? Ki fia borja? :) Puszillak!!!

    VálaszTörlés