2011. április 11., hétfő

16.

Ellátogattam az első staff bulira is, ugye HMCS búcsúztatójára, ami mondjuk, ha egy szóval jellemezhető, akkor vad volt. Gyerekkori egyik kedvenc filmem a Dirty Dancing egyik jelenete jutott róla eszembe, amikor is Baby beoson a staff partyra.. Ha esetleg nem ugrana be:

http://www.youtube.com/watch?v=aB6NUK3TZqY

Természetesen én kívülről figyeltem az eseményeket. :)
Kissé azért nehézkes volt ezek után ma dolgozni menni, de mivel semmi rosszat nem csináltam, nem rajtam csámcsogtak, vagy nem jutott el hozzám. :)

Holnap megint tréningem lesz reggeltől, így lehet most aludnom kellene és nem a blogomat írni.

Ma megkaptam az első parasztot is, elkezd már az elején üvölteni, hogy milyen hülye helyen van a szálloda, 45 percbe telt megtalálnia, ( GPS? köcsög) amúgy meg a City kellős közepén vagyunk. Utána meg mivel hülyén csinálta a foglalást, lassaban ment, mire mindent megtaláltam, erre elkezd kötözködni, hogy mit szarakodok ennyit, ennek mennyi időt kellene amúgy igénybe venni, és ott csapkodta a pultot. Na ettől csak idegesebb leszek, (de nem mutattam, végig udvarias voltam), így még lassabb lettem, és persze a szoba is ami le lett foglalva neki még koszos státuszban volt, így életemben először új szobát is kellett találnom és delegálnom neki, De közben Hari odajött és gyorsan becsekkolta az embert, de nem tudott segíteni, mert éppen vendéggel volt. Na mindegy lerendeztem a kis szarost látta nincs fogás rajtam, így végül mondta, hogy csak adjam már oda a kulcsokat had menjen. De akkor már direkt nem siettem. :) Csak az volt a baj, hogy én nem tudom kezelni, ha kiabálnak velem, rögtön vörös leszek, és sírhatnékom lesz. Ezt mondjuk utálom, mert ettől csak még szerencsétlenebbnek tűnsz. Aztán Hari mondta ne törődjek vele, őrült volt, és ne vegyem magamra, látta milyen piros lettem.

Ha valaki tud egy jó környéken lévő legalább 4 hálószobás házat, ami max a kettes körzetben van, és nem annyi a havi bérleti díja mint az éves fizetésen (ez nem vicc, még olyan is van, ami havonta több) nyugodtan ossza meg velem!! El kell költöznünk alig egy hónapon belül, és nincs hova, és mindenki annyit dolgozik mint a hülye, így nincs idő keresni, és akkor még a ház megnézéséről nem is beszéltem.

Megint volt egy fura érzésem. Pár hónapja még otthon álmodtam egy helyről, ahol dolgozom, nem tudtam hova tenni, meg hogy pontosan mit csinálok, csak olyan valószerű volt. És múlt héten miközben dolgoztam, valamit láthattam, amitől beugrott az egész, hogy én ezt álmodtam meg korábban, hogy itt vagyok. Egyszer amikor még az írekhez mentem ki, akkor volt ilyen. Hm érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése