2011. április 16., szombat

19.

Ha hotelben dolgozol, numero 1-es szabály, hogy a séffel jóban kell lenned. Ők ugyanis az istenek, főleg az étteremben, mert ha valamit nem csinálnak meg, minden csúszik. Meg egyáltalán, szerintem alapvetően az emberek sok kis hibát megbocsátanak, de ha felmegy vacsizni farkaséhesen, és nem jó a kaja, az lehet kissé felhergeli őket.
Ma annyira sok munka volt, hogy nem is tudtuk 6kor kivenni a szünetet, és a vacsora idő a személyzetnek 6tól fél 8ig van. Na negyed kilenckor mondta Hari menjek szünetre és kérjek kaját a konyhán, mert ha vége a személyzeti vacsora időnek, akkor elviszik a kaját a kantinból. Felmegyek, a pincér srácokat kérdeztem, hogy és merre van a kaja, mondták menjek be a szakácsokhoz, és kérjek, de ne sok jóra számítsak, mert utálatosak, és direkt nem adnak jó kaját, bár mivel lány vagyok talán igen. Na gondoltam szuper, de azért szépen felvarázsoltam a legszebb mosolyomat és belibegtem hozzájuk, és igazából semmit sem kellett mondanom, kérdezték enni szeretnék-e (nem csak feljöttem megnézni hogy vagytok) mondtam igen, erre összedobtak egy csirkés melegszendvicses, salátás, sültkrumplis tálat, majd puszidobálás és kacsingatás közben megkaptam. :D Szegény Dzsordzsit meg elhajtották utánam, hogy menjen később, most nem érnek rá, utána valami rizses trutymákot kapott. Szeretek lány lenni. :)

Ami itt új volt nekem Londonban, és kissé elszomorít, hogy minden állomáson bemondják kábé 10 percenként és ki is van írva, hogy ne hagyd magára a csomagodat, mert figyelmeztetés nélkül eltávolítják. Itt ha egy táskát meglátsz a metron vagy vonaton, nem az jut az emberek eszébe, hogy wow lehet megtarthatom, mi lehet benne, hanem úristen lehet bomba. Tisztára beparáztattak, mert egyik nap bejött egy vendég és odaadott egy összecsomagolt papírszatyrot, hogy kidobnám e a kukába, mert átpakolta  a bőrödjét ott lent és nem kell, és már nekem is ez ugrott be először, hogy remélem nem egy kis bombát tett bele, amit szépen elhelyeztem a szálloda közepén a papírkosárban. Ez van az olimpia körül is, gondoltam ki kellene menni, és a vizilabda döntőre jegyet foglalni, de Gábor mondta, hogy szerinte ne is legyek Londonban az olimpia alatt, már találtak gyanús egyéneket a dolgozók között. És ez nem jó. :(

Amúgy az angol egy sunyis pukizós népség, főleg tömegben állandóan pukiszag van mindenhol. Biztos a babos English breakfast a hibás.

2 megjegyzés:

  1. Igen, kissé undi, amit reggeli névvel illetnek: pirítós babos dzsuvával és tojással.:D Vigyázz magadra! Amúgy most a Vilmosék esküvője miatt is nagy lesz a tumultus...gondolom.

    P

    VálaszTörlés
  2. ja igen, arra is mondták, hogy lehet veszélyes, de ezen nem gondolkodom. :) Csak begolyózni lehet, ha mindig ez jár a fejemben.

    VálaszTörlés