2011. április 7., csütörtök

14.

Ma a még bénább voltam napom volt, már majdnem sírdogáltam, hogy nekem ez soha nem fog menni. Az a baj, hogy mire elkezdenek valamit magyarázni, jön egy vendég, akivel foglalkozni kell, aztán mire megint odajutunk, hogy folytassuk addigra valaki befejezi, de másnap jönnek, hogy ezt ugye már tudod, vagy valaki más folytatja a magyarázást a saját logikája szerint, és már azt sem tudod, hogy mi mihez kapcsolódik..

Drága barátnéim megjegyezték, hogy pasikról nem nagyon írok, ennek több oka van:
1. ezzel a beosztással olyan vagyok mint egy zombi, hajnal 1-2-3 előtt nem megyek aludni, felkelek 10kor és hiába aludtam időben eleget, mégis olyan, mintha buli után kellnék fel. Aztán eszek valamit, ha van kajám, ha nincs, közértbe is kell menni, ha van kaja akkor mosnom kell, majd zuhany, öltözés, haj, smink, és megyek dolgozni. Onnan hazaérek, akkor netezek, majd alszom. De legalább többnyire vagy délután vagy délelőtt lesz a munka, nem össze-vissza.
2. Az egyes pontból következően nem nagyon megyek sehova, a herceg meg még nem jött házhoz.
A munkahelyemen azért van 1 valaki, aki tetszik, indiai ő is (nem Dzsordzsi!), már mondtam Gábornak mit szólna ha szép tejeskávé színű, fekete hajú és szemű unokahúga vagy öccse lenne, de a kis rasszista nem akarja annyira. :)) Csak hát munkatárs, meg nem tudom én tetszek e neki. De pl. ő elsőre nem is tetszett, csak annyira kedves és aranyosan magyaráz, de szerencsére férfias is. (ok és nagyon szép áramvonalas teste is van, csak hát mivel indiai nem nőtt túl magasra, így nem tudom hogy zavarná e, hogy én pedig szép magasra nőttem.)
Szóval ennyit a hatalmas szerelmi életemről, nem kell attól tartani, hogy a blogomból Harlequin vagy Romana kisregényt csinálok.

A hotelben az elmúlt egy hét alatt 4 ember mondott fel, köztük az igazgató is, aki mégsem angol, hanem német. Ja amúgy megtaláltam az egyetlen angolt, egyik adminisztátor lány.

A beosztásomat sikerült két nap alatt 5ször átvariálni, így sajnos nem lesz bemutatkozós tréning, pedig nagyon fentem a cinizmusomat rá, és a szabinapom is úgy lesz, hogy holnap , azaz ma és szombaton, péntek és hétfő pedig rendszer tréning. Pénteken lesz a HMCS búcsúbulija, már mondta, hogy majd holnap dob smst a részletek miatt, kinézte a telefonszámomat a telkönyvből. Nagyon gáz szegény, mert alapvetően tényleg nagyon szép ember, engem Enrique Inglesiasra emlékeztet, de az a fajta, aki ezzel teljesen tisztában van, és ettől elszáll a varázsa. Puszikat dobál köszönés közben, és úgy dícsér meg, hogy: nagyon cukin nézel ki ma.. na mindegy nekem nem esetem az ilyen díszhím, már gondolkodtam lehet meleg, és ezzel a kényszerudvarlással bizonygat saját magának. Na inkább megyek aludni, már megint csak gonosz vagyok. :)

2 megjegyzés:

  1. Roni volt még a general manager? :)

    Pussz :)

    Jah és nagyon jó a bologod!! :D

    VálaszTörlés
  2. Igen ő, hazamegy. Nagyon jól informált vagy. :)
    És köszi!

    VálaszTörlés