2011. április 19., kedd

20.

Eszter barátném meglátogatott és olyan jó volt találkozni, plusz feltankolt cigivel és pálinkával. Hát hiába, a hazai ízek.. :)
Tegnap Iluska mondta, hogy lassan berak reggeli műszakba, de tartok tőle, mert nem könnyű, mivel minden nap fullon vagyunk a 201 szobával, a vendégeink nagy része meg ugye kicsekkol reggel, ez azt jelenti, hogy 7 és 8 között a business vendégek, mondjuk 50 szállja meg a recit, és fél perc alatt akar végezni, mert megy meetingre, aztán 11 körül a maradék 150. Itt elsősorban gyorsnak kell lenned, másodszor nagyon figyelni arra, hogy milyen foglalása volt a vendégnek. Ha titkos a szobaár, akkor csak az egyéb fogyasztást fizeti ki, majd mehet, ha céges és tudhatja az árat, akkor aláíratni a számlát, de ott is van olyan, amikor még az utolsó kesudiót is állja a cég a minibárból, és van, amikor 20 soron keresztül írják, hogy pl 10 százalék kedvezmény az italból, vacsora 20 font összegig, és egy ital, de nem alkoholos hozzá, stb.. na és itt legyél gyors, és számold ki, hogy akkor most mit is kell fizetnie. Mindegy, azt mondták, hogy elégedettek velem, mert törekvő és nagyon akaró személyiség vagyok. (ezt nem nekem mondták, de visszahallottam), plusz az is előny, hogy egy hónap után már beraknak reggelre, az azt jelenti jó vagy. Bár én mondtam Ilusnak, hogy nincs bajom a délutáni műszakkal, a tököm akar 5kor kellni, hogy beérjek 7re. Szeretek alukálni. Persze ezt nem így mondtam neki. :)

Tegnap az olasz ribkó kolléganőm elkezdett a vendég előtt kiabálni velem, azt hittem lepofozom a szemüvegét. Azért nem vettem magamra, mert 1 nekem volt igazam, 2 olasz, tehát nem bír halkan élni. Azért mertem kérdezni, mert én megszoktam azt, hogy a srácok (kollégáim) folyamatosan segítenek, akkor is, ha vendéggel vannak, ránéznek a monitoromra, majd két fél mondattal elmondják mit csináljak = én örülök, nekik is könnyebb, vendég hamar felmehet a szobájába. Próbáltam az olasztól is kérdezni, majd jó hangosan és tagoltan, mintha szellemi fogyatékos lennék mondja, hogy épp egy vendéget csekkolok be, nem látod, utána kérdezzél. A pre auth-ot akartam volna a vendégnek megcsinálni, de nem volt bankkártya nála, így készpénzben akart befizetni pénzt mint depozit, azt meg nem tudtam, hogy hova kell könyvelni, igazából annyit kellett volna mondania, hogy nyomd meg a settle gombot írd be az összeget és a nyugtaszámot, azt csókolom. (Ehelyett adta elő a nem látod hogy mennyire dolgozom szöveget). Közben én meg bedurciztam, és azt csináltam amit hittem, hogy csinálni kell, de persze rosszul, erre mikor végre odajön, elmondom mi van, így elkezd üvölteni, hogy ezt miért csináltad -itt muszáj egy pillanatra kitérnem. Ezt a kérdést gyerekkorom óta utálom, mert mégis milyen válasz adható erre? 1. Direkt el akartam rontani, azért. 2. Hülye vagyok, azért. 3. fel akartalak hergelni, mert élvezem ha üvöltenek velem, azért.- Úgyhogy miközben szerencsétlen vendég negyed órája állt a pultnál, és hallgatta a diskurálásunkat, amire gondolom este 9kor roppant kíváncsi volt, szépen halkan elmondtam a ribinek, hogy azért, mert azt hittem ezt kell csinálni, és amúgy 3 hete dolgozom itt, és ilyet még nem csináltam előtte. Azért akkor már visszavett az arcából. A srácok, ebben a helyzetben is azt csinálják, hogy gyorsan megoldják a problémát, pápá a vendégnek, menjen fel a szobájába, majd megbeszélik velem, hogy mit kellett volna csinálnom, nem kiabálnak meg kioktatnak mint egy hülyét.

Épp most hívott fel Matthew a bankos fiú, hogy mikor megyek be aktiválni az internet bankomat.. Mondta, hogy igaz, hogy otthon is meg lehet csinálni, de mindössze 5 perc ha bemegyek. Ez aztán a szolgáltatás, nem hagynak magadra. :)

Szombaton elmentem bulizni a lengyel kolléganőimmel, meg az ő barátnéikkal, így 4 lengyel, meg 1 magyar lányként megszálltuk az egyik szórakozóhelyet, ahol éjfélig foci és boxmeccs ment a kivetítőn. Több dolgot is megfigyeltem:
1. A lengyelek nagyon tudnak inni, a kis mosolygós ártatlan Magda úgy küldte le a korsó söröket egymás után, és járt egyenesen, hogy csak néztem, a barátnőivel egyetemben.
2. Ha meccs megy a kivetítőn, akkor hiába van tele jóképű férfivel a terem, meztelenül is pöröghetnél a rúdon, akkor sem néznek rád, sőőt a gól hevében még fel is löknek.
3. Az angolok NEM NORMÁLISAK ha isznak. És itt engedtessék meg a felháborodás. Még hogy MI jöttünk keletről, meg a balkánról. Mostmár értem miért zár be minden szórakozóhely 3kor. Egyszerűen nem ismerik a határt, lökdösődnek, bunkók, tapogatnak, ölelgetnek, rángatnak tánc néven, nem értik a NEM-et, pedig attól nem kell tartani, hogy amikor én azt mondom NEM az félreérthető. Ez azért új, mert többnyire melegbárokban voltam eddig itt, ott meg minden ok, ott mindenki lány, ott csak legfeljebb leöntenek. Úgy látszik egy tomboló vihar van bennük, amit lefojtanak napközben a kockás mellénykéjükkel meg a vasalt igünkkel, és amikor isznak mint egy bivalycsorda kiszabadul. Le is léptem időben, egyrészt mert mentem dolgozni délután, meg elegem is lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése