2011. április 15., péntek

18.

Megvolt ma a Bemutatjuk A Vállalatot tréningünk. Három testvérpár a tulajdonos, (szerintem indiaiak a nevükből kiindulva) plusz A MUM. (anyukájuk, de csak mum-nak hívja mindenki). Ami így vicces, mert nekem rögtön a Kacsamesék jutott eszembe, ott is 3 testvér volt, csak ott a rosszfiúk voltak, plusz a Mum aki mindig fűrészt rejtett a börtönbe ajándékba küldött sütibe. :)

Teljesen független lánc, ami azt jelenti, hogy az utolsó szögig minden saját tulajdon, az összes épület, maga a rendszer amit használunk, plusz saját csapatuk van mindenre. Pl építészek, dizájnerek, szóval bármit akarnak megoldják házon belül. Én eddig csak a herpeszes kisfiaikkal találkoztam, általában beugranak, hogy elkérjék a recepcióról vagy a Mercedes vagy a Porshe kulcsot. Az egyik rendszeresen a mi hotelünkbe hozza a legújabb nőjét, az egyik kollégám aki egy éve van itt mondta, eddig egyszer sem látta ugyanazzal a lánnyal.. Hát gondolom nem rossz csajozós alap, hogy heloszia a fateromnak van egy szállodalánca, van kedved megnézni belőle az egyik ötcsillagosat? :) Haha amikor mesélték a srácok ezt, láttam a szemükben, hogy mit nem adnának..
Ezen kívül szó volt arról mi a teendő tűz esetén, 1. észleled. 2. eldöntöd el tudod-e oltani, ha igen eloltod 3. ha nem, megnyomod az alarmot majd kirohansz. Na most ebből nekem a kettes ponttal van csak bajom, mert ok, pl felgyullad a papírkosár. Mondjuk azt el is tudom oltani, de mivel?? Üljek rá, hogy lefojtsam az oxigént? Vagy tépjen le az egyik 300 kilós függönyt? Szerintem nagyobb kárt csinálnék, mert olyan súlya van, hogy az ablakeretet is kitépné. Szóval majd rögtönzök.

Meg a szokásos, hogyan kezeljük az ételeket, higiéniai előírások, pl moss kezet toalett után, stb..
De amúgy ok volt, sajnos több szaftosságot nem tudtam meg a megjelenéssel kapcsolatban sem.
Azt azért 3szor elmondták, hogy nem lehet inni műszak alatt, sőt mivel csak egy szabadod van, úgy menj el bulizni munka előtti napon, hogy ne még részeg állapotban érj be. Mondjuk ezt elképzeltem a recepción, szerintem nem lenne bajuk vele, hogy nem mosolygunk.

Ja mert van egy hülye managerünk, úgy néz ki mint egy pávián, sőt a neve is olyan (nem írom le, még nem akarom kirúgatni azért magam) és ő pl egy tajparaszt, olyan fejjel mászkál, mintha övé volna a világ, ha felhív, hogy kapcsoljunk valakit, akkor nem köszön, nem mutatkozik be, csak adja az utasítást. Ami szánalmas, mert nem ezen múlik a tekintélye, érdekes a hoteligazgató mindig kifogástalan udvariassággal beszél mindenkivel. Ja és Majomnak az a szokása, hogy csekkolja a kamerát, majd felhív, hogy miért nem mosolyogsz. Szerencsére ez nem velem esett meg, de azért szép, hogy ezzel tölti az idejét.

Ma együtt dolgoztam a kis szexivel, azzal aki tényleg tetszik, és én is neki, mint kiderült, csak a HMCS azt mondta van barátnője. Bár mivel ezt azután mondta, hogy mondtam neki a partyn, hogy hagyjon mert nekem más tetszik, kérdezte ki, mondtam, és utána mondta, hogy van valakije. Hát nem tudom ebből mi igaz, rákérdezni nem fogok, ha nagyon egyértelmű lesz a közeledése majd talán, ha meg nem lesz egyértelmű, akkor úgysem érdekel, nem bírom a nyuszkó palikat. ;) De mindenesetre amiket mond, abból nem úgy tűnik, hogy lenne valakije, mindegy majd kiderül. Ma csak 10-ig kellett volna lennem, de úgy alakult, hogy 11ig voltam, mondta maradjak, és majd szól holnap, hogy engedjenek el hamarabb, (amikor ugyebár ő nem late shiften van) mert valamit be kellett fejezni, és még nem csináltam egyedül, és kicsúztam az időből.
Így miután elkezdtem, láttam nem megy, így odamentem hozzá óriás kétségbeesett szemekkel (muhaha) hogy segítsen ha van egy kis ideje, mert összekeveredtem. Jött is, de nem tudta rendesen elmagyarázni, mert gebasz volt, ezért megcsinálta ő, de mondta holnap majd leülünk együtt a váltásnál és megcsináljuk rendesen még egyszer. Hát valahogy muszáj lesz koncentrálnom. khm. :)

Ja és HMCSn gondolkodtam, hogy hogyan tudnám nyugodtan leépíteni, mert ha elküldöm az anyjába, az nem jó, mert egy kis bosszúálló, anno az egyik magyar recislányt kirúgatta, amikor az már nem akart találkozni vele többet. Ok akkor még nálunk dolgozott, mostmár nem, viszont jóban van a kis szexivel, és nincs kedvem ahhoz, hogy teledumálja a fejét a köztünk meg nem történt dolgokkal. Így azt a taktikát választottam, hogy mindig fáradt vagyok, hogy beszéljünk, így leteszem a telefont 2 perc után, a jövő héttől meg elkezd éjszakázni, így nem lesz ideje hívogatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése