2011. április 3., vasárnap

11.

Megvolt az első late shiftem is, 3-11-ig, majd haza éjszakai buszoztam. Érdekes, itt teljesen máshogy élnek mint otthon, nem akarom elszólni, de az éjszaka szinte olyan mintha nappal lenne. Sétálok haza1-kor, és egy pár velem szemben babakocsit tologat, a buszon gyerekek vannak, és az egész város ébren van. Többnyire otthon 11 után csak a fűrészes gyilkosok mászkálnak az utcán. Persze ma szombat este van, majd meglátom hogy lesz más napokon, úgyis most szinte csak így fogok dolgozni.
Azt hiszem Magdával jóban leszek, nagyon ari volt, csomó közös van bennünk, jól elbeszélgettünk egész nap. Mondta munka után sokszor beülnek a Shakespiere nevű helyre mint ma is, mondta menjek velük. Általában az egész 11kor végzett Holbornos ott van, és szidják kicsit a rendszert. Kicsit elvették a kedvem, mert nagyon úgy tűnik, hogy itt senki nem marad sokáig, naponta rúgják ki az embereket, és a motiválás abból áll, hogy nem kapsz írásbeli figyelmeztetést hogyha rendesen végzed a dolgod. Az a nehéz, hogy senki nem marad itt sokáig, mert nagyon rabszolga munka, így mindenhol mindig újak vannak, akiktől elvárják, hogy mindent azonnal és tökéletesen csináljanak. Ilona drága mondta, hogy most már kell check in-t csinálnom, kettőt megcsináltam, de egyedül még nem megy, mert rengeteg mindenre kell figyelni. Olyan mint egy hajcsár, ha tehetné még az ostorral is csapkodna mellettem: come on Gabriela quick, quick, quick.. Amúgy az egészről a Waczak Szálló jut eszembe. :)

Na ma majdnem megszívtam és elkéstem, pedig munkából soha nem szoktam. Nem találtam a hülye telefonomat, így lekéstem a 13.41-es vonatot, a kövi meg 14.11kor ment, én meg 3kor kezdtem. Hát a metrócsatlakozásnál életem legjobbját futottam 100on, és ami jó, hogy itt ha sietsz, nyugodtan félretaszíthatod az embereket, még ők sajnálnak, hogy sietned kell és ők kérnek elnézést. :) Ja a metró egyrészt jó, mert nagyon jól lehet vele közlekedni, másrészt élethalálharc megy rajta. Ha kicsi vagy összenyomnak és eltaposnak, ha nagy, akkor nem férsz be a kocsiba rendesen plusz összenyomod és eltaposod a többi szerencsétlent.
Szóval leszálltam és láttam még van 10 percem átöltözni, de akkor láttam, hogy a szekrény kulcsomat otthon hagytam, így megkértem Pedrot (azt hiszem) portugál (very HOT) londinert, hogy kérjen nekem másik kulcsot, de végül nem talált, így egy késsel felfeszítette a szekrényem, plusz Magda adott egyenruhát is, de végül tudtam a sajátomat is viselni. Hát én már a kiborulás szélén voltam, elkésem az 5. napomon, plusz nincs egyenruhám, sőt cipőm se (gondolom a kosztüm + Converse nem lett volna jó) és azt senkitől nem tudok kölcsönkérni. Magda felajánlotta a saját 39es cipőjét, de az legfeljebb 15 éve lett volna jó rám. :)
Na végül 5 percel 3 előtt fent voltam, de jó volt, mert mindenki mondta ne izguljak már ezen.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg ne izgulj ennyire, egy késésért biztos nem raknak ki :) Plusz szép vagy, ügyes és okos, minden okés lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Áh köszi. :) Igyekszem okos és gyors lenni.

    VálaszTörlés