2011. április 7., csütörtök

15.

Azért jó, ha van munkád, mert tudsz örülni a szabadnapnak. :) Így nézek ki és érzem magam:

Ma végre lett bankszámlám! Két napja már voltam egyszer bent és akkor nem sikerült, a kezdő lánnyal 45 perc alatt az időpontfoglalásig sem jutottam el. Az dühített fel, hogy az nem gond, hogy kezdő és lassú én is az vagyok, de megígérte, hogy felhívnak az időpontegyeztetés miatt és ez elmaradt. Na én ilyet soha nem csinálok. Így ma azzal a szándékkal ballagtam be, hogy számla nélkül nem jövök ki. Sorrakerültem, elmekegtem mi a nyomorom, majd a betörhetetlen plexi mögött ülő bongyorhajú ribkó elkezd magyarázni az időpontegyeztetésről, elmeséltem neki, hogy igen arra vártam, hogy hívjanak, de mintha süket vagy hülye lenne, csak mondta tovább. Otthagytam, még nem kezdtem el botrányt csinálni, mert az már csak a kettes fázis nálam, és általában az egyes fázissal eredményt érek el. Így leültem középre, majd az időpontegyeztető néni ott termett, hogy miben tud segíteni. Na bevetettem egyes fázist, síráshoz közeli kétségbeesett fejet vágtam, hogy kérlek ne küldj el, nem tudok máskor jönni, csak egy szabadnapom van a héten, és megígérték, hogy visszahívnak. Erre elnézést kért, és mondta ahogy szabad lesz valaki mehetek. :D hehe. Így fél órát elüldögéltem, majd megjelent Matthew, és nagyon készséges volt, így lett bankszámlám, illetve megtakarítási számlám is, a kártyát és társait egy hét múlva küldik. Sőt még a névjegykártyáját is odaadta, ha bármiben tud segítni, csak hívjam. Még az angolomat is megdícsérte. Sőt ma az NI számomat is elküldték, már csak a szájbavert work registrationt kell megcsinálni, de frusztrál, mert elrontottam a lapott a county-t countrynak olvastam és mindehova englandet írtam, így nem merem feladni, mert mindenhova ezerszer leírják, hogy legyél borzasztóan körültekintő, mert amúgy a pénzt elveszik (90 font) de regisztálva nem leszel. És ettől már elkezd az elején izzadni a tenyerem, azt is elfelejtem, hogy hogy hívnak. De muszáj leszek megcsinálni.

Tök érdekes, hogy a nők tényleg sportcipőben és kosztümben járnak dolgozni, gondolom a rohanás miatt, és a munkahelyen cserélik normális cipőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése